Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:01
שנה לאחר מכן, כשישבנו בזמן, היחסים הקבועה של הגברת מתעייף מין עם האופן בו אנו מבלים את כולכם בזמן, אתה

מתברר, אחרי איך סימנים שנתיים של יחסים אינטימיים עם השותף הקבוע של הקסם "שלב של ירח הדבש" עבור הגברות מתחיל לְהִתְאַדוֹת. לרגע קטלני זה, מין, לשים את זה בעדינות, מתחיל למשוך את הנשים אפילו פחות, מאשר בחורים, ואז מהחברה אתה יכול לעתים קרובות, בסופו של דבר, לשמוע את הביטוי: "לא כרגע, שלי באני ".

התוכן של המאמר

1 הוכחה מדעית 2 להחזיר את תשומת לבה

הוכח מדעית

עובדה מדכאת זו מאשרת בקנה מידה גדול מחקר באנגלית שנערך במכון סאות'המפטון תחת ד"ר סיטיה גרהם, התוצאות של אשר מאוחר יותר ממוקמים BMJ פתוח. בסקר הנוגע לכך שכולם יהיו אומללים, יחסי מין לקחו את תפקידם של 6,669 גבירותיי וארבעה 839 גברים, רק - 11 אנשים, שהוא בהחלט, באופן כללי, משכנעים דיוק של ממצאים מדעיים.

אתה מראה שבו הגברת נראית, ובעוד היא רואה את עצמו בתוכו עם גומי, רחב, הטוב ביותר בעולם, היא תהיה מקושרת אותך. אבל כמו השתקפות יראה הרגל, בנאליות, נראה כי הוא לא unsisimized מראה ומאפיינים, הנערה תהפוך משעמם, ומין איתך יכול לאבד אטרקטיביות. לכן, לא להפסיק להעריץ את הגברת שלך ממה שאתה באמת מעוניין בו.

עם הזמן, נטייה מצער זו, באופן כללי, מחוממת היבטים של יחסים קבועים. אבל ספקיביות זהה לא קיימת רק עבור זוּטָר.

תארו לעצמכם הרצונות שלך בישראל בקלות כאשר אתה ילדה יפה מרוסיה. העוסקים בישראל מותר בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5,200 $.
נערות ליווי בהרצליה

לא הרבה שיודע כי עניין המיני שלהם לאורך זמן זִיוּן.

להחזיר את תשומת הלב שלה

"עבור איכות גבירותיי, משך היחסים עם שותף ותקשורת עם זה חשוב בהקשר של אותם, כאשר אנשים נהגו להביע אינטרס מיני. וכאשר, אחרי השנה, עניין זה, באופן כללי, מתחיל ללכת לאיבוד, אז אתה צריך גישה מלאה לפתרון הבעיה "- נתן ייעוץ מעורפל לבורא סינתיה גרהם.

לא ברור למה היא התכוונה, אבל פסיכולוגים ממליצים להשתנות לענייני שלך גם להימנע משעמום. ובישירות: השתמש צעצועי מין, לשנות את מקום העבודה באהבה, הופך את התנוחות.

אבל יש עוד משהו. לא לכל מי שהתחלת לה לטפל בה, לשטוף את העיניים שנשרפו עם תשוקה, צפית בה בתאווה, הערצה, תשוקה. זה לא רק ראה את זה, טוב, הוא חש כל תא של הגוף שלו, מרגיש ייחודי, אידיאלי בשבילך.

אחת התוצאות של המחקר, בסופו של דבר, התברר להיות די מרתיעה: בדרך כלל, הגברות להיות משעמם לקיים יחסי מין עם החבר שלה אחרי רק השנה הראשונה של מערכת יחסים ארוכה. בין הגברות של 30, ארבע% ציינו כי בשנה הם איבדו עניין בפעולה המינית לכאורה עם שלהם, כמו שאנשים מאתנו לא אומר, אדם, בעוד 15% מהחבר 'ה אמרו כי הם חשים אותו דבר.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. שוב ושוב, הקונים הם בחורים משגשגים, הם מאחלים לנצח להופיע במבט בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. זה להרוויח מספיק, על מנת לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

הבנות, אשר, לשים את זה בעדינות, הן במערכת יחסים עם, כפי שאנו מבטאים, שותף קבוע במשך יותר משנה, הם פי ארבעה פחות מעוניינים לילות נלהבים מאשר נשים אשר נמצאים בארה"ב מתייעצים, חיבורים לטווח קצר .

וכדי לדעת למה הבנות יהיה בוכה, אתה יכול מן המאמר הבא שלנו.

Просмотров: 1050 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar