Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:34
ריקוד ללכת- ללכת בטורקיה: כמה בנות לקבל

Go-Go ב טורקית מועדונים לעתים קרובות ביצע בנות מרוסיה ואוקראינה. מראה סלאבית מוערך בקרב תושבים מקומיים. מועדונים גדולים שמחים לארגן רקדנים רוסים, מציע עבודה הגונה.

כמה הם משלמים על ריקוד ללכת- ללכת בטורקיה

רווחים גבוהים מבטיח במדינה של מישהו אחר לתת מודעות צבעוניות על רשתות חברתיות. אם ההצעה עושה סוכנות מודל, אז אנחנו יכולים להסכים על טיול עסקי למדינה אחרת. טורקיה - מדינה שבה נשים אוהבות מרוסיה. המקומיים שמחים לבקר מועדונים שבהם אתה יכול להכיר מודלים רוסיים.

GO-GO - ריקודים מבערים בתלבושות מיניות. בנות רוקדות על סצינות חיקוי או בתאים. הכל תלוי בפורמט ובנושאים של המוסד. אסור למבקרים לגעת בעובדים. הבנות חייבות גם לעמוד במספר כללים, עובדים במועדונים ובברים טורקיים:

  • כל יחסים עם גברים מקומיים אינם רצויים על ידי הרשויות. בשביל זה, אתה יכול לקבל קנס או בדרך כלל עם רקדנית יהיה לקרוע את החוזה.
  • מבצע גו-גו יכול גם להרוויח כסף על חשבון הצריכה, אם זה מותר על ידי הממשל של המכון.
  • הרקדן אסור לעבוד במפעלים אחרים ביום חופשה.
  • הילידים עבור מספרים ילדה צריך לקנות באופן עצמאי.
  • ניהול המועדון משלם לעובדים מרוסיה לינה בחדר טוב. הנערה אסורה להביא קרובי משפחה או מכרים.
  • יום חופש הוא נקבע במדויק. בדרך כלל תאריכים אלה נקבעו בחוזה העבודה.
  • רקדנים בטורקיה נשכרו לתקופה של 30 ימים לפחות.
  • אסור להיות בשיכרון אלכוהולי. עבור התנהגות לא ראויה צריך להיות פיטורים.
  • הווידאו הטוב ביותר יושב ... סיבות ל...

    להרוויח הופעה גו בטורקיה לחודש של 100-200,000. רובל. ההכנסה יכולה להיות משופרת על ידי הצריכה במועדון. זה מכיר את המבקרים למוסד, ואחריו ספינינג לרכישת משקאות. בצריכה בברים טורקיים אתה יכול לקבל 50-200 $ לכל שינוי. הרווחים מתפתחים בצורה של אחוז מהסכום שבילה את אורח המועדון על הנערה.

    איך למצוא רקדנית עבודה בטורקיה

    מיד יש לציין כי על אשרת תיירים כדי להרוויח כסף במדינה של מישהו אחר עדיף לא ללכת. מנהלי בידור משוגעים לעתים קרובות להציע תיירים רוסיים להישאר ולהרוויח, הגשמת ריקודים תבערה. אם אין חוזה בין הצדדים, ואז לדפוק את הכסף מן המעסיק יהיה בעייתי. רק במילים הכל בסדר, בפועל, הילדה מקבלת בעיות. אולי אפילו מהארץ לגרש ולאסור כניסה לזמן מה. עונש לעבודה בלתי חוקית בטורקיה נע בין 800 יורו. נערות ליווי

    כדי לעבוד בחו"ל, אתה צריך חיפוש סוכנויות החיפושים מודלים מרוסיה. לפני שליחת רווחים עם עובד עתידי, סיכם חוזה. זה נקבע על ידי החובות של הצדדים. בסוכנות מוכנים להגן על האינטרסים של הבנות. אם יתעוררו בעיות, רקדנית קשורה למנהל. אתה לא צריך לריב עם המעסיק, שכן כל תנאי העבודה רשומים בחוזה.

    עבודה בטורקיה ללא בעיות עם החוק, אתה יכול רק על ידי אשרת עבודה. עם העיצוב שלה לסייע מודל סוכנויות שבהן הילדה עובדת. מה העניין שלך? הסוכנות מקבלת את אחוז הרווחים של הרקדן, בדרך כלל 10-18%.

    עבודה בטורקיה ללא ניסיון. לא בהכרח יש חינוך או דיפלומה מומחה. מראה סלאבית וצורות טבעיות אטרקטיביות לא יעזבו אישה ללא תשומת לב.

    Просмотров: 2299 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar