Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:39
למה האישה שלך לא חווה אורגזמה וכיצד לסייע?

אורגזמה היא אמותית של יחסים אינטימיים בין, כפי שכולם יודעים, גבר וגברת. בתקן, זה צריך לחוות את שני השותפים. ואולי אפילו לא צריך להגיד שהכל ברור לגברים ככל האפשר. הגוף שלהם מוגדר להעביר זרע של השותף שלה, לפחות שיטה נגיש בקלות. והוא פשוט יעשה את זה, אתה אפילו לא יכול להסס. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי העברת הזרע קשורה ללא הצלחה בהנאה), בכל מקרה יקבלו.

התוכן של המאמר

1 לאשמה ... גברים? 2 אורגזמה? ומהו אותו דבר? 3 סימנים של אורגזמה גבירותיי 4 כיצד לסייע לגברת ניסיון אורגזמה?

"זה" בעל חיים "cums אפילו מתוך אזכור 1 של סקס" - כמה נשים זועמות כל כך אומללות, לא מתוחכמים מאוד באמנות של יחסים אינטימיים, שותפים. ותאמין לי, יש להם ממה לזעם. אחרי הכל, רוב החבר 'ה החכמים שלנו הם לא, בסופו של דבר, יכול לתת תשובה לשאלה הרגילה: איך לחוות ילדה אורגזמה?

מכאן ומאכזב סטטיסטיקה, לפיה רוב הנשים של 10% מעולם לא חוו את התחושה המתוקה של הנאה מינית גבוהה יותר. אבל זה על פי נתונים רשמיים. על פי מקורות לא רשמיים, מספר הנשים המוסריות יכול להגיע 40 (!) אחוזים.

הם מאשימים ... גברים?אני

מי אשם על זה וכי עם זה איך לעשות? שאלנו את השאלה הזאת במיוחד בשבילך, גברי ג'נטלמנים. למה אתה ממשיך בעקשנות לשתוק. כמובן, כולנו יודעים היטב מה בסדר, ואז לתת תשובה לשאלה אחרת: מה קל לך - להתקשר לגברת שלך "בובה פריגיד" ולמישהו לחברים שלך ספל הבא של בירה שאתה ישן עם א "התחבר" או לשכוח במשך זמן מה על בירה, להתחיל לבסוף להבין כדי להבין את האמנות הגבוהה ביותר של קשר אינטימי אמיתי?

אפשרות 1 היא קל יותר. סים קשה להתווכח.

עמידות רוסית ואי התקנות של המידע זרקו תצוגה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, הוא מה צריך להיות שותק. רק כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

באופן ספציפי, זה מעדיף את רוב החבר 'ה. ובמיוחד, מסיבה זו, כמעט מחצית שלנו, כפי שכולם אומרים, גבירותיי יפה מחויבים לחקות אורגזמה, עם כל זה לחלוטין מבלי ליהנות מכל הנאה ממין. אבל אנחנו לא כל הצרות שלנו סקסי רק לייחס רק איך אנשים רגילים להביע מחצית חזקה של אוכלוסיית העולם. יש שאלה על שאלה זו ואת היינות. ולהבין את כל הדקויות ולברר מדוע אישה מעולם לא קיבלה אורגזמה, אתה צריך להיות, כדי לראות את העסק הזה בפירוט הטוב ביותר. כי אנחנו כרגע וליצור.

אוֹרגַזמָה? ומהו אותו דבר?2

נתחיל עם ההגדרה. זה אפשרי כי ומה זה אותו דבר עבור החיה, כפי שכולם אומרים, כזה - ליידי אורגזמה, ואיך זה נראה בכלל? אורגזמה - מילה עתיקה מאוד ושורשים מקורו חייב להימצא ביוונית. פשוטו כמשמעו זה יכול להיות מתורגם, איך "nabuha מן המים ואת הטיגון תשוקה". מנקודת המבט של הפיזיולוגיה מצב, זה הפך, הוא שיאו של יחסי מין, השיא הגבוה ביותר שלה. המומחים מבחינים בין שלושה סוגים עיקריים של אורגזמה:

אורגזמה גניטלית - היא הסוג הנפוץ ביותר והנפוץ ביותר של אורגזמה. כולם יודעים מה היינו מדברים, האופי המקומי של המראה, שהוא תוצאה של ירידה בסיבי השרירים הממוקמים באזור האגן. שונה יחסית כמו שאנשים משמשים להביע, זמן זרימה לטווח קצר. לידיעתך, בסופו של דבר, מחולק לשלוש תת-מינים: דגדגן, נרתיקי ורחם. כל השלושה יכולים לבוא או מיד, או לסירוגין, אני מחליף אחד את השני. אורגזמה של השד - הסוג הנדיר ביותר, כפי שאנו מדברים ללא הרף את אורגזמה של הנשים. לעצמי אף פעם לא מגיע. ההישג שלו מבקש תרגול מיוחד. יכול לעבור במקביל לאורגזמה איברי המין. אורגזמה גוף מלאה - סוג האורגזמה הגבוהה ביותר. באופן ספציפי, הוא רוצה סוף סוף לחוות את כל הנשים לפחות פעם אחת בחיים. באופן ספציפי, הוא נקרא, כפי שאנו מביעים, אורגזמה אמיתית, לאחר שחוו אשר לא משנה מה האישה תזהה את ההרגשה האמיתית של הערכה. סוג זה של אורגזמה, יציב וחזק. זה לא סוד לשום דבר, העובדה שהדהדותו תחושה סוף סוף אפילו ביום הבא. הם יישמעו בגופה בצורה של אסטר נעים.

עם סוגים, כפי שאנו מבטאים, אורגזמה של גבירותיי, כפי שהיו. ק ' אחר, כפי שאנו מבטאים, נושא עדין - הנושא, כמו שאתנו כל הזמן אומר סימולציה של נשים. טוב, אדם היקר, נאמר להביא את החברה שלך ל"מים נקיים "? לפי העיניים, לראות מה אתה מסכים. ואז - נתחיל!

סימנים של אורגזמה של נשים

אז בואו נתמודד עם - אם השותף שלך חווה אורגזמה אמיתית או רק מדמה את בואו? אחרי הכל, רק לחשוף את השותף שלו, אתה יכול פשוט להבין איך לחוות ילדה אורגזמה וכיצד במהירות בהצטיינות ילדה? כאן בשבילך, באופן כללי, 5 שלטים, באופן כללי, להניח להבחין בין אורגמיות אמיתיות מן האורגזמה השקרית.

רגליים מגן. עם אורגזמה מתקרבת, השותף מתחיל, זה היה אפשרי לבצע המרה translational לא רצונית. זה מאוד רוצה להדגיש כי כדי לדבר עם רוב רובנו רגילים לדבר, צור קשר קרוב משלך, כמו אנשים רבים חושבים, אזורי ארוגני עם חבר מגדר של אדם. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי ברגעים האלה לא על הפסקה, לא על הפחתת הקצב לא יכול להיות דיבור. ובאותו רגע היא לא צריכה אף אחד כמו שרוב האף רגילים לדבר, נשיקה, ולא, ולא מרשמים. כל טבעו נועד להשגת שיא מתאים וזה לעולם לא יהיה כל כך לדבר עם גבר כדי להסיח את כל דבר. זה באמת רוצה להדגיש את העובדה כי הקצב. זוהי אפשרות נדירה כאשר הפיזיולוגיה של הגברות לוקחת נפיחות על הפסיכולוגיה שלה. שהוקצו מהנרתיק. קשה מאוד לחקות. הסוד הנרתיק הוא הכרחי לאורגזמה, למעשה "זורם מכל הפערים". הבעת פנים. בתרחיש של אורגזמה אמיתית אין מקום להוליווד, כפי שכולם יודעים את חיוך מאושר. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי הבעת הפנים המלאכית של הגברת במהלך השיא הגבוה ביותר של הנאה מינית - רק את הבדיוני של סקריפטים, הוא לא הכי טוב שכולם יודעים. ברגעים אלה, הגברת אינה מסוגלת לשלוט בביטויים הפנים של פניו, והיא עשויה לעוותות באופן לא רצוני, כפי שכולם אומרים, עוויה נוראה, שאוכל אפילו לפחד מאדם לא מוכן. בעיקרו של דבר, אין דבר נורא, רק גברת ברגע זה היא באמת האושר הבלתי מופרז. קצבית, כמו אנשים רבים חושבים, אדווה שרירים. ברגעים האלה, הגברת מקטינה כמעט הכל, כפי שכולם יודעים, קבוצות שרירים. זה אולי נראה כי, כפי שכולם יודעים, קיצוצים שרירים הם ספונטניים, אבל אם, סוף סוף, להסתכל בתשומת לב - יש להם קצב מסוים. פעימה נוטפת בשרירי הנרתיק (אדם יכול להרגיש את זה עם הזין שלו), השרירים של אגן קטן, פי הטבעת. כל מה שהם ברורים מאוד, הוא גלוי על שרירי העיתונות. זמינות של זקפה וגאות. זה הולך טוב, השפעה זו מלווה כל הזמן אורגזמה. זקפה גלויה מעולה של פטמות החזה. הם קשים ומתנפחים. דם נוצץ אל פנים העור. אבל המצח יכול לדבר. אין צורך לציין כי שפתיים מין והדגדגן החלו גם להתנפח ולגדול בגודל.

ראה, אדם עמיד, כל הסימנים של אורגזמה אמיתית "ניכר". אתה עדיין טוען כי השותף שלך חווה? היא, בסופו של דבר, צועקת בקול רם כדי לדבר גניחה במהלך יחסי מין? שואל שמנמן ועדיין? ועם כל זה אומר בעקביות, איך זה מושלם וכי אתה מקליד אהבה סופר וכל זה? עצור, במקומות מסוימים יש לנו כבר את זה. הו כן! באופן טבעי! זה כבר לא הסרט החדש ביותר פורנו כי אתה לא מתוקן עוד יותר מאשר אתמול.

ובכן, ברכות על כל הלב שלי, השותף שלך הוא גם שחקנית פורנו גדולה. חבל שהיא מעולם לא חוותה אורגזמה אמיתית בחיים. במילים אחרות, במילים אחרות, קל יותר לדבר, השותף שלך הוא הרגיל "Pretenuchka". זה אפשרי כי אבל לא לסובב אותו לנזוף ולהאשים. כולם יודעים שכבר כתובים לעיל, יש הרבה נשים.

איך לעזור ליידי ניסיון אורגזמה?4

כי זה כדי להישבע, עדיף להתחיל את הדרך כדי להשיג את הגברת של אורגזמה נכון כרגע יחד עם האהוב שלך, זה, זה הפך, זה נקרא "יד על יד", כמו בסופו של דבר יש צורך אוהבי אמיתיים. וכיצד להתבטא, הטיפים הבאים ינחו לך, איך לחוות ילדה אורגזמה. יש לציין כי למעשה, אלה ייעוץ רגיל:

Milandonia. התעמלות מיוחדת זו מכוונת הפחתה והשריר של אזור האגן. אם אישה תהיה לעתים קרובות כדי לתת הליך זה במשך כמה דקות ביום, זה יהיה סוף סוף להישאר בה מאוחר יותר קרוב להישגם של אורגזמה. SamomaSsage. על גבירות הגוף יש הרבה ארוגני אזורי, נגיעה אשר זה יכול להיות, כדי להשיג התרגשות סקסית. עושה, כפי שכולם יודעים, דומה מניפולציה לעתים קרובות, אתה באמת יכול לחזק את הליבידו שלך כי בגמר התוצאה מסוגלת להשיג אורגזמה. ספורט משותף עם ספורט שותף לשבור את המחסומים הנפשיים כי הם ביניכם יהיה לחזק באופן משמעותי לבריאותך. כל זה מסוגל למשוך את הדברים המיניים שלך החדש ביותר רמה באיכות גבוהה. לסרב לעשן ואלכוהול. חומרים אלה, בניגוד לדעת הקהל, הקסם אינו מוסיף, כפי שהיינו מדברים, יחסים מיניים. לדון בכל הקשיים המיניים עם שלך איש. זה יעשה מרכיב נוסף של הרמוניה בענייניו וגם יעזור בקצבתם.

אתה זוכר שאם אתה מתנהג יחד, עם האיש האהוב שלך, תוכלו להשיג תוצאות בכיתה, ואת המילה מגעיל "Anargazmia" לעולם לא יוכלו להישמע בחיים שלך.

בישראל, אין דעות קדומות, בעוד מדובר בעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כל אחד מודע, למעשה כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

זה הכל, חברים יקרים. יחסים מאושרים לך, ערבים רומנטיים, וכמה מתבטאים, אורגזמות טובות! אנו מקווים כי המידע המוצע לתשומת לבך סוף סוף היה שימושי בשבילך.

ולכן, אם אתה לא יכול לקבל אורגזמה וליהנות מין, אנו נשלף במאמר עוד על ידי התייחסות!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. כולם יודעים שאני עובד עבור סקסולוג במשך 10 השנים ביותר. סיוע לזוגות, באופן כללי, כדי לפתור את הקשיים בכמה מתבטאים, החיים הסקסיים.

כמעט כל הבנות לא גם חווים אורגזמה ולא נכונה, לשים את זה בעדינות, לשקול את עצמם frigid. אבל לעתים קרובות ביותר במצבים בריאותיים כאלה - הזמנה מלאה. את הנשים עצמן, באופן כללי, מפחדים לאוננות, ללמד את המיניות שלהם, לנסות שיטות שונות, בסופו של דבר, לקבל אורגזמה ארוכת שנים. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שהם מטרידים עם המחשבה כי תענוג אינטימי להם לא זמין. למותר לציין, אבל זה שורש הגישה הלא נכונה. יש צורך להדגיש את העובדה כי "מפתח" ניתן למצוא. שים לב כי הדבר העיקרי הוא לא סוף סוף לפחד הניסוי, לתפוס על כל הסטריאוטיפים ולבסוף לסיים כדי לדבר. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל זה די פעם אחת כדי לקבל אורגזמה כדי להבין כמה נכון, זה הפך להיות אפשרי להשיג. לא לכל אחד לא סוד מה לא בסדר, זה לא כל כך קשה!

Просмотров: 129 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar