Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

13:24
כיצד לבחור גודל קונדום - מופשט עבור חבר 'ה

סקס חייב לספק להנאה ורגשות נעימים, אבל הבסיסי ביותר - זה צריך להיות בטוח. איכות המין תלויה כמעט בכל הסיבות החיצוניות, והקונדום שייך לאחד מאתנו רגילים לומר, הראשי. לא כולם לא כל הגברים יודעים איך לבחור רימר קונדום, ובגלל זה יהיה להתעמק את מידת הביטחון של סקס אוקטו.

התוכן של המאמר

1 כמה נכון רק להבין את גודל החבר 2 האם הערך של החומר? 3 טיפים כיצד נורה קונדום

בעת בחירת סוכן מגן זה, זה צריך להסתמך לא רק על היצרן ואת העלות, ואפילו לדעת בדיוק מה גודל יש צורך. יש לציין כי חשוב להביע, הרבה או קטן מאוד יכול להחליק עם חבר או לשבור, להגדיל את הסיכון של הריון או שידור של מחלות.

בעת חיפוש מתאים אמצעי מניעה כמעט כל הגברים לא מבינים כי גודלו חשוב עוד יותר, מאשר כמה צר זה צר או יש קוצים או אולי אפילו ארומטיזציה. כמעט, גודל הקונדום הוא ההיבט העיקרי בעת רכישת ה- IT. אבל כמעט כולם מתגעגעים לעובדה זו, על כנפי האהבה בית המרקחת הראשון ולבסוף לרכוש דבר ראשון שהם נותנים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

אבל, גודל הקונדומים יש אי התאמה של יצרנים שונים. מהו "הרגיל" עבור המותג הראשון, עשוי להיות "גדול" עבור אחר, אשר גורם קשיים איך זה נכון איך לבחור את גודל הקונדום. שים לב, אבל אם האיש יודע בדיוק מה גודל הוא צריך, זה לא ימצא עבודה מתאימה.

אורך המוצר המצוין על התווית, רוב היצרנים, לשים את זה בעדינות, הוא כמעט מונוטוני, אבל לא כמעט כל סוף סוף יודעים כי רוחב והיקף של חבר הם רק הכרחי כאשר בחירת סוכן מגן מתאים. זה אפשרי כי לא רק שווה לשכוח כי גודל הקונדום חייב כל הזמן תואמים את גודל איך אנחנו רגילים לומר חבר שנבנה.

כיצד לגלות את גודל החבר אני

כדי להרים נכון אמצעי מניעה, אתה צריך לדעת את אורך, רוחב ואת היקף של חבר.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים, למעשה כי ליסר לא יותר מלווה את השותף באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד.

היקו הוא מרחק סביב חבר. רוחב הוא קוטר. אורך - המרחק מהבסיס כמה אנשים חושבים עצה ראש. כדי למדוד נכון את חבר הזכר, אתה צריך לבצע מעשים עוקבים:

אורך:

צרף כאילו מדידה סרט ליסודו של חבר מסודר, ובכלל, ללחוץ על האופן שבו אנשים משמשים להתבטא, עצמות הערווה ככל האפשר הבא ולמדוד עד סוף הראש. יש צורך לדעת את השומן תת עורית ייתכן שהגיע הזמן להסתיר את אורך הנוכחי של החבר.

עבור עטוף:

גלגל, כפי שהוטל להביע, מדידה סרט סביב איך אנשים התרגלו להביע, החלק העבה הוא רק חבר לתקן את הנתונים.

עבור רוחב:

מצא רוחב של חבר אתה יכול גם לנהוג מעגל. ואכן, זה גם יפה לחלוק את הנרכש את גודל ההיקף למספר PI (3).ארבעה עשר). אולי העובדה כי התוצאה הנרכשת תהיה, יהיה רוֹחַב.

להחליט עם המדויק את גודל האיבר המיני, בעת רכישת אמצעי מניעה, הוא די סוף סוף לבחור את זה טבלה שכל יצרן נותן למוצר שלו.

רוב הקונדומים יש להם, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, מידות קונבנציונאלי: 180 מ"מ אורך 53 מ"מ רחב (± 2 מ"מ גְמִישׁוּת). אבל יש כאלה שיש להם את הממדים הקטנים ביותר. ואכן, אורך שלהם זה 170 מ"מ ורוחב 49 מ"מ (± 2 מ"מ של גמישות). תארו לעצמכם עובדה אחת שלא סופרת שיש להם צורה אנטומית כדי להתקרב טוב יותר את orgente של איברי המין הגברי.

יש לו חומר? 2

קונדומים עשויים מחומרים שונים. כיצד לבחור קונדומים? אחד האופן שבו הזנלין, החומרים המשכילים ביותר הוא לטקס, אבל כמו חלק גדול מאיתנו אומר כל הזמן, כמה יצרנים לתת מועמדים ללא לטקס לאנשים עם אלרגיות או למי לחפש שפע.

חומרים אלה כוללים ב עצמי:

פוליאוריתן. אמצעי מניעה מהחומר הזה, בסופו של דבר, הם יותר כמו מועמדים פופולריים מוצרים לטקס. פוליאוריתן דליל לטקס מבלה חם. פוליסופרן. פוליסופרן - חומר הקרוב ביותר לטקס, אבל אין חומרים כימיים שיכולים לגרום לתגובה אלרגית.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. רק זה בהחלט לא רק רגעים מוצקים בעת עבודה.

תארו לעצמכם עובדה אחת שהיא עבה יותר פוליאוריתן, אבל על מגע רך לפחות נראה כמו גומי. ואפילו לא צריך להגיד כי מוצרים מ polyisoprene נוטים למתוח יותר מאלה שנעשים מ פוליאוריתן. עור כבש (עור אמיתי). ללא ספק, ראוי להזכיר כי הממברנה הטבעית היא כפי שהיו אחד החומרים העיקריים (קרום של דרכי מעיים כבשים). החומר הוא צר, חזק, מאה אחוז מתכלה ומבצעת לחלוטין חום. אבל בניגוד חומרים אחרים, זה לא מתאים sti.

טיפים כאמת גם ללבוש קונדום 3

להרים את גודל בטוח של אמצעי מניעה - הרצפה של המקרה, לדעת יותר ביסודו שלך איך ללבוש קונדום. כלי הגנה זה חל רק פעם אחת לפני יחסי מין.

1 זה זה צריך להיעשות, זה כדי להבהיר את חיי המדף של המוצר. בדוק על ידי זמינות של חורים או נקבים. אם המוצר מוצק, דביק או יבש, זה צריך להיות לזרוק. חֲזִית מבוא, לשים את זה בעדינות, זה צריך להיות הוציא במדויק את עטיפה, מעט משיכת את המקום לחתוך. אין להחיל על שיניים אלה או חיתוך פריטים. לֹא להסתובב החוצה. הכל יודע כי בירה של סוכן מגן צריך להיות בחוץ. רחוק יותר לסחוט את החלק הגבוה ביותר של הקונדום מראש להזיז את הבשר הקיצוני, לשים אותו על ראש המינית, בסופו של דבר חבר. כולם יודעים כי לזרוק מעט שטח בראש כך להישאר שם כדי לאסוף זרע. מופיעים, לפרוס בזהירות את אמצעי מניעה סוף לתחתית החבר.

Просмотров: 353 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar