Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

18:19
כי Escales חשובים ללמוד על שפות זרות

למרות העובדה כי דרישות גבוהות מאוד כפופים למתים לתפקיד של ליווה, לעתים קרובות מעסיקים מצביעים על כך הידע של שפות זרות הוא רצוי מאוד, ואת הבנות עם כישורים שימושיים כאלה מסוגלים לקבל סוכנויות יוקרתיות רבות, והם יש הרבה יותר לקוחות. בפועל מראה כי לא כל הטיולים יודעים לפחות אנגלית. במאמר, נשקול עד כמה שימושי עבור הידע הנכח של שפה זרה ואפשר איכשהו לעשות את זה בלי זה.

עבודה על סיור ליווי זר

אם אתה מתכוון להרוויח לא רק בבית, אבל ממשיך לנסוע באירופה, ארצות הברית, אוסטרליה ומזרחי, כך הידע של שפות זרות (לפחות אנגלית) הוא מאוד שימושי.

אסקסגה מבלה הרבה זמן עם גבר, הוא חייב לדבר איתו נושאים שונים, מפלרטטת, מדבר מחמאות וכן הלאה. ללא ידע הלשון, זה לא יעבוד, ולכן, עם עבודה ולקוחות יהיה בבירור בעיות. כמו כן, אפילו לפתור כמה מקרים במדינה של מישהו אחר קשה מאוד בנוכחות מחסום לשוני, ואתה תצטרך ללכת לחנויות, לשכור דירה, נסיעה בתחבורה. באופן כללי, אם אתה חולם על ליווי זרים סיורים, תצטרך לשאוב את הידע הלשוני שלך.

לקוחות זרים

גם ללא נסיעות לחו"ל, איסוף יכולים להשתמש בידע של שפות זרות. לדוגמה, הרבה כסף עבור הפגישה הוא שילם לבקר זרים. בנוכחות מחסום לשוני, לא תוכל לקבל כל אחד מהם בלקוחות, ואמריקה ואמריקה ביקרו לעתים קרובות על ידי מוסקווה וסנט פטרבורג להשתתף בפורומים עסקיים ופשוט בעבודה. הם אוהבים בנות רוסית, אז שירותים חילוף משמשים לעתים קרובות למדי. אבל הבורות של השפה תעשה את התקשורת שלך בלתי אפשרי, כלומר אתה תאבד את ההזדמנות להרוויח טוב.

מתרגם ליווי - גרסה גדולה של חלק במשרה חלקית

אם אתה מדבר שפות זרות טוב ולא אפילו אחד (למשל, יש לך חינוך פילולוגי), יכולת שימושית זו יכולה להיות משולבת לחלוטין עם זמן הפנאי. על אירועים עסקיים, טכניקות וחילונים, שבו נוכחות של משתתפי מדינות שונות, מתרגמים תמיד נחוצים (כדי להקל על התקשורת) וההסכמים (לדלל חברה אך ורק על ידי גברים עם נערות יפות). אתה יכול להפחית קוש טוב, מציע שירותים 2 ב 1. מ ילדה מתורגמת מפוארת שלא רק עושה את העבודה העיקרית, אלא גם לבקש את נוכחותם, לא איש עסקים עשיר אחד לא מסרב.

השפעה על תג המחיר ואת היתרון על נהרות

גורמים רבים משפיעים על עלות השירותים החיצוניים והידע של שפות זרות היא פסקה משמעותית, שכן נערה זו יכולה לשרת את הקטגוריות המיוחדות של הלקוחות (זרים עשירים). אז אם יש לך מיומנות שימושית זו, אתה יכול להגדיל את המחירים ברשימת המחירים.

יתר על כן, עובדה זו תעזור לך להבדיל את עצמך ברקע של הבנות האחרות, רחוק ככל כל המלווים בתוך קורסי השפה, רבים עושים בלעדיו. הידע של שפות יאפשר לך לקבל זרים עשירים.

https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

כבוד ללקוח

אם יש לך את ההזדמנות, לנסות להפגין את הכישורים הלשוניים שלך ללקוח, למשל, בפגישה עסקית או בחופשה בחו"ל. תאמין לי, זה יהיה מופתע לטובה עובדה זו, ואתה "להעלות" בעיניו. בשל הסטריאוטיפים המקובלים, גברים לעתים קרובות לשקול isquiles עם בנות טיפשות אשר רק יודעים איך לצחקק ולהכות בעיניים! עם נערה אינטליגנטית ומשכלת, הלקוח יתחיל להתנהג בצורה שונה לגמרי, זה יהיה אמור לכבוד, אולי, יהיה נדיב להצעות יהיה להזמין תאריך.

אתה יכול מלאי ללא ידיעת שפות זרות

אם אני פוחדת מהעובדה שהדרך לצורך זמן פנוי סגור לך, כי אתה אפילו לא מדבר אנגלית במומחה, אז אתה לא צריך לייאוש. הידע של שפות הוא רצוי מאוד, אבל רחוק מנקראת ליווי.

ישנם רבים מיליונרים רוסית ואנשי עסקים, ולכן לא יהיה חסר לקוחות. על סיורים זרים, אתה יכול גם לשרת רק compatriots, בחירה לעבודה ערים תיירותיות פופולריות לכל עונת החגים. הידע של ביטויים בסיסיים יעזור לך לגלוש בארץ ולבנות את הדיאלוגים הפשוטים ביותר עם המוכרים, נהגים, עוברים ושבים, מלצרים. לכן, זה לא עבור עוויתית לבוא על פני קורסים באנגלית, כי זה לא הכרחי כדי להרוויח כסף בתחום הפנאי ובלי זה.

עם זאת, כדאי לבחון כי אם אתה רוצה להגדיל את "הערך שלך" בשוק שירות ליווי, השגת כסף גדול באמת על זרים ולהביא ילדים עצומים של סיורים זרים, כדאי לחשוב על שאיבת כזה שימושי כזה.
Просмотров: 184 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar