Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

08:21
ידני קצר למתחילים בעולם יחסי מין צבעוניים ולא ידועים

מאמר זה מיועד לאלה שכבר נפתחו את הווילון של החיים האינטימיים, אבל באותו זמן שום דבר בו לא הגיוני. איך לעשות סקס בטוח ובהיר איך לא להגיע לראות ולהיות מאהב מיומן? תשובות ל כל השאלות האלה טמנות על פני השטח. אז, לקחת עיפרון, אנחנו אנחנו מתחילים את הערב שלנו!

התוכן של המאמר

1 בטיחות 2 Korotushka וענק 3 מיתוס OB סקס אנאלי 4 סודות נקבה אורגזמה 5 סוד ג 'לחצן 6 et STDS מפחיד

בְּטִיחוּת

סקס - דבר מסוכן! כן כן, שום דבר מצחיק! לימוד סקס יושב על חבית אבקה. אבל רק אם לא אמצעי אבטחה נצפים. כניסה לחיים בוגרים, אתה צריך לשלם הדו"ח הוא שהילדות הסתיימה ואף אחד לא יחליט על שאלות של אנשים אחרים. מאז "החתן" עלה, אז כל הקסם של האחריות טמון עם מי לשים את הזין שלה במקום מוקדם מדי.

אמצעי מניעה. זה מה צריך להיות ראשוני.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד נדיבים ומנומסים. רק זה עכשיו לא רגעים יסודיים אחד בעת עבודה.

ו אל תקווה שותף. זהו עניין אישי גרידא. אם השותף טיפול קל בעיה זו, אז זה הכרחי להיות חמושים לחלוטין.

יש כמות עצומה של אמצעי מניעה. על שיטות מחסום של אמצעי מניעה יודעים הכל. שאלות רבות נקראים קרנות הורמונליות, כלומר - גלולות.

מסיבה כלשהי, אנשים עדיין מוטים לכדורים. אבל אחרי הכל, הם לא רק להגן מפני הריון לא רצוי, אבל הם והם מניעת רבים "נקבה" פצעים. יתר על כן, כמה מוזר זה לא גלולות נשמע מעוררות הריון כאשר נעשה שימוש תרופות איכותיים מאי פוריות. לכן, השימוש שלהם מוצדק והכרחי.

זה מה שאתה לא צריך לעשות, זה לקנות את אותם טבליות כמו בחברה. רקע הורמונלי לכולם יש שונה, ולכן הבחירה של זה אמצעי מניעה צריך להיות מעורב באופן בלעדי על ידי הרופא. ולא להתגלגל עיניים! רק טיפש מוחלט של Hapnet הראשון נופל בבית מרקחת רק בגלל, כי "אז באינטרנט כתוב". הרשת לא תעשה אבחנה, ואם אני לא רוצה ואז גילוח בבקרים, כמו גבר צבוע, אז עדיף ללכת לרופא.

טבליות לפעול בדרך זו: תהליך הביוץ מדוכא. זה לא אומר כי עכשיו בחורה חופשית מחוד הווסת ו PMS. זה מציע כי תא הביצה עכשיו לא יכול להרהר כראוי להפרות. ואז היא מושקעת. זה טוב. מאוחר יותר זמן החיתולים מגיע, יותר טוב. טבליות ממושמעות מאוד. אחרי הכל, הם צריכים לשתות באופן קבוע. אבל עדיין יש מלאי זמן קטן. לפני כל 12 שעות מן המועד האחרון, יש זמן לקחת את "מאוחר". בנוסף, זה מאוד פשוט: אכלתי את dreatre ואת הראש לא כואב. אין צורך להסתכל כל חודש תחתונים עם געגועים ממתין מהירה "אורחים".

Shorty ו giant2

שאלה זו עושה לך בחורים עצביים ולבוז שריטות בנות. אנחנו מדברים על גודל הפין. כמה קומפלקסים היו גדל על האדמה הזאת! כמה פרידה וכישלון. אבל זה מספיק כדי לקרוא לפחות האנציקלופדיה הרפואית הסובייטית להבין ש"סוס " חריגה מן הכללים, ואת הגיבורים של סרטי פורנו, אנשים שעברו הליהוק קשה. גודל החבר הממוצע נע בין 9 ל 14 ס"מ. סך הכל! ומה ניתן לבצע נסים כזה חבר! הרגישות של הנרתיק היא רק 3 - 4 ס"מ. עוד כל! אֵזוֹר Off-LAINA! בנוסף, הגודל הממוצע אינו גורם שותף אי נוחות, מה שלא יהיה האות "זי" היא לא עטופה. אז סבל מיותר, אבל לקרוא את קמה סטרה היא מאוד שימושי.

מיתוס OB סקס אנאלי

תודה לתעשיית פורנו, סקס אנאלי מקבל יותר ויותר פּוֹפּוּלָרִיוּת. זה עושה תחושה כי כל סוג נעשה על ידי כל אחד. אבל ב באמת לא כל כך הרבה. כדי להתחיל לתרגל אנאלי, אתה צריך, לפחות, רק ללמוד כראוי לעשות אהבה. חדירה לא נכונה בתחת לא רק מסוכן. זה יכול לפגוע ברצינות ולפחית את הרצון לימוד. סקס אנאלי זמין לנציגים של LGBT, אבל תושבים רגילים כוכבי לכת התחת עבור תאריך אחר. אבל. אם זה חסר סבלנות לנסות, אז זה חשוב בצע מספר כללים:

חוֹמֶר סִיכָּה. עליה אתה צריך לטפל מלכתחילה. התחת לא יכול לייצר ריר טבעי כי הוא טוב לחות על ידי קיר הסוגר. אם אין חומרי סיכה יהיה, ואז מאכזב זורחת הן. חוֹקֶן. עניין קדוש לפני סקס אנאלי. כנראה לא להסביר מאשר זה כרוך כניסה למעי המלא? קונדומים. כאן בכל מקרה. אפילו בתחת בעיה לחלוטין, לא יהיה מנקה. לֹא, לא נכון. זה יהיה מנקה, אבל מן חיידקים וחיידקים לא להיפטר. לכן כי אם אין רצון לטפל קיכלי ומחלות אחרות, אתה צריך קונדום לשים על! וכן, זה חייב להיות שונה.

סודות נקבה אורגזזמה

זה מה שאני מביא לשותפים ההיסטריים השקטים, זה נקבה אוֹרגַזמָה. כולם אומרים שאדם מחויב להביא את האישה ויגיאה פיסקי. ואם מאדאם התיז, אז זה גבול החלומות. חלקית הם ימין. זה נכון. אבל זה מגיע עם הזמן. אבל למה לבנות יש בעיה עם אורגזמה, אתה צריך להבין.

כל הצרות היא כי נשים יש שני אזורי אורגניים: הדגדגן והנרתיק. אורגזמה הדגבית היא הכי קל להשיג. זה יכול להיות קבל אפילו רכיבה על אופניים. אבל כדי להשיג אותו במהלך יחסי מין יכול רק עם גירוי נוסף. בנוסף, בנות עצמן מלמדים את עצמך לסוג זה של פריקה. בהתבגרות, לא כל הבנות נוטה אוֹנָנוּת. סקרים רבים מאשרים כי בנות אוננות להתחיל הרבה יותר מאוחר בנים. וכמובן, רק משתתפת בתהליך דַגדְגָן. אבל אורגזמה הנרתיק אינה זמינה בגלל גרוע. ו ואכן, אשת אורגזמה נרתיקית מתחילה לחוות הרבה יותר מאוחר. לעתים קרובות הוא מגיע אליו רק אחרי שנים של חיים נשואים.

אימרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ועדינים. רק זה בדרך כלל לא רגעים חיוביים מאוחדים בעבודה.

אבל לא בזה מַהוּת. זה על העובדה כי cavalier עשוי בהצטיינות הרבה יותר מהר מאשר הגברת, אבל בתור ג'נטלמן, עליו להביא את המקרה עד הסוף. ואתה לא צריך ליפול פרטראפס! עדיין קדימה! נערות ליווי בקריות

סוֹד לחצן G_G

הו, כמה חבר'ה נשברו, וחשבו כי "כאן, מצאתי, עכשיו אני אלוהים!-. תמים. כמובן, נקודה מסתורית זו קיימת. ואת האגדות, מי הולך עליה, רק מיתוס נפוח במיומנות. מצא לחצן זה לא עושה עבודה. קשה ללחוץ על הזכות. פעמים אחרות קל יותר לעשות 2 - 3 סקס לפעול בשורה ובכל אחד להביא שותף לפני הטירוף מאשר פעם אחת גלול עם נקודה זו. הסיכויים של העובדה כי הנקודה יעבוד 50/50. לֹא שום דבר מצחיק יותר מאשר מטפל עיסוי מרוכז עם טיפות של זיעה על מצחו עייפות ואצבעות רועדות. זו האמת, מצחיקה וטבח. נקודה G הוא בודד טהור, ו כולם עובדים בדרכים שונות. אז זה לא שווה לסבול, אבל למצוא ו הניסוי זה הכרחי. בסופו של דבר, אדם או לא?!

אלה Scary STDS5

מהו SPPS יודע הכל. ועל אלה שהוסברו במיכל. STD - מחלות המועברות מינית. במילים פשוטות, מין מחלות. כל הסכנה היא כי פצעים אלה הם כמעט לא לְהַפְגִין. למעט זיבה ולאחר מכן את החבר 'ה. הם מעריצים להסתתר גוף הקורבן ולירות באופן בלתי צפוי, למשל, בדיקה רפואית. במשך שנים רבות הם לא מתבטאים. אותו עגבת, למשל. הוא מתברר לאחר 5 - 6, ואפילו כל 10 שנים. הגנה מהן היא אחת - מחסום אמצעי מניעה. זה אומר כי הקונדום צריך תמיד להיות מוּכָן. כי הבחור הוא הנערה. במיוחד אם אין שותף קבוע, ואהבה למין אין הגבלות. נחמד שיש בקבוק מיריזם במקרה, "אהבה ניתנת בטעות ...".

כאן, למעשה, וכל מה שאתה צריך לדעת בעת הצטרפות בחיי הבוגרים. סקס מוצלח ונעים!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לא משנה כמה יתרונות קצרים עבור אוהבי מתחילים, לא קראת, עדיין ללמוד בפועל. להיות מוכנים לעובדה כי כמה פעמים אתה אולי אפילו לא אוהב. להגדיר את עצמך בהתחלה זה יהיה קשה כמעט שום דבר לא ברור. אז זה סקס להיות באמת באיכות גבוהה ומגוון, אתה צריך כל הזמן עובד. זה לא יעבוד מיד ומיד - להתחיל עם אופציות קלאסיות, מסורתיות, בהדרגה נע מלפחת יותר. זה ילך במשך שנה, אבל קשה לבוא עם כיבוש שימושי יותר כי שווה לבזבז את הזמן שלך. תהנה מין!

Просмотров: 112 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar