Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

21:27
היא חוששת לחנוק! למה אישה לא לבלוע את הזרע שלך?

גבולות סקסי יש כל האנשים, אבל לא כולם לא רגילים לדון בהם. ובו לשווא. כל חודש זה צריך להיות רק לדון בגבולות שלהם כמו אנשים רגילים להביע, מתיחות מתיחות. אין כאן כאמור או דברים שגויים. יש רק מה שניהם רוצים לעשות גם לא רוצה.

התוכן של המאמר

1 העברת מחלות מין 2 ירה על תבוסה? 3 פחד לחנוק 4 זרע עם הטעם הטוב ביותר

סקס אוראלי עוד 50 שנה חזרה היתה טאבו לנשים, וכמעט כל הגברים סבלו מאינטימיות רעות חַיִים. אז מין פירושו רק חדירה נרתיקית.

כדי להפוך את תשוקות יליד בישראל פשוט, במקרה שאתה מודל יפה מרוסיה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקבל חודש מ 4600 יורו.

לא עובדה של מישהו אחר עניינים אוראליים הפכו, כפי שכולם יודעים, הנורמה והציגו לכמה מאיתנו כל הזמן אומר חיי היומיום. כן, וכאן זה שווה לבצע הזמנה. לדברי, כפי שכולם אמרו, סקר אנונימי, כמעט כל הזוגות עדיין יש חילוקי דעות נושא המין האוראלי. גברים רוצים לסיים את הגברות בפה, אבל כמעט כולם נשים באופן מוחלט נגד כזה. יש כמה עצות כי עזרה לפתור קונפליקטים לחיצה.

לספר "לא" כפייה. נתחיל עם עזוב. אף אחד לא חייב דבר לאף אחד. זה חל על סקס. אף אחד לא יודע שאף אחד לא צריך סוף סוף כוח ולהרגיש כפייה. אם בשביל הבחורה שלך הנורמה, כך שאתה לשפוך את הפה שלה - אתה בר מזל, אם, באופן כללי, לא - אתה לא צריך להגיד את זה. יותר נורא - סחיטה בה, ואמרה שהיא לא, זה הפך, אוהב, כי זה לא מסכים הרצונות שלך.

נשים יכולות עד הטירוף כדי לעורר את החבר'ה שלהם, אבל עם כל זה פשוט לא, בסופו של דבר, תוהה לבלוע זרע. אוהבי צריך כל הזמן סוף סוף לכבד את הגבולות הארוטיים זה לזה, ואם מסיבה כלשהי הגברת לבלות את הגבול, יש להם זכות מוחלטת להרגיש כך. גברים לא צריכים לתת להם בעיות.

שידור של מחלות מין

נשים שאינן רצויות לבלוע הזרע לא רק לא רוצה לעשות זאת כדי לעשות זאת לשיפוט אסתטי. הם מפחדים לקבל מחלות שונות המועברות על ידי השיטה המינית. לכן אתה יכול להרוויח, למשל, זיבה. אם הם, בסופו של דבר, מודאגים לגבי הסיכון של srank, הם יש זכות מלאה, הביקוש מן ההזמנה של ניתוחים.

יותר פחד רק גורם שידור אוראלי של HIV או איידס. למעשה, וירוס האיידס לא סביר מורחים בעל פה, אם הגברת, לשים את זה בעדינות, אין חניכיים דימום, מחלה כיבית או איזה פצע אוראלי אחר, המאפשר צור קשר עם זרע נגוע עם דם. גברים לא מחויבים להיות כל התנגדויות נגד בדיקה.

בינתיים, אחד שיטות לפתרון הקושי של סטיס היא כניסתה של קונדום. ואפילו לא צריך להגיד כי גברים לשפוך בפה של הסכר, אבל למעשה זרע נכנס לקונדום, אבל לא הולך פֶּה.

ירה כדי להביס?2

זה נראה מפתיע זה נשמע כמעט כל הנשים מפחדים מפציעה מעוצמתו של שפיכה.

עמידות רוסית וחוסר מידע זרועו מבט שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו, מפואר, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל יש כמה אנשים שיש להם את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

ואף אפילו לא צריך להגיד כי כמעט בכל פרסומים ספרותיים של מין אוראלי מתואר "פיצוץ" או "ירה", כאילו, כפי שכולם אומרים, פין הוא רובה, וכדור - בהצטיינות שלו. איך זה לא יהיה מוזר, אבל על מאוד כל הפוך. שפיכה יכולה "לצאת" גל נפץ של אדם, ועל גבירותיי זה מהיר יותר כמו נגיסה של דובדבן עגבניות חם.

פחד choke3

עוד אימה של נשים - חנק זרע. זה נשמע מגוחך, אבל למעשה - זו סיבה טובה נשים לא עושים הנוכחי אומר מציצה. לאחר שדדו אותך, זה גם מספיק - גברים לא דליים ejaculated. כמות הזרע משתנה מן השטוף עד כמה התחיל כף להיות לידי ביטוי. בינתיים, כאזור איך גברים מזדקנים, הבריאה של זרע נופל. גברים בשנות ה -50 שלהם לשפוך פחות מהם, איך נהגנו לדבר, "עמיתים" צעירים.

97% - מים

כמעט כל הנשים לא רוצה לבלוע זרע עקב טעם מוזר או אפילו מגעיל. כמובן, כולנו יודעים היטב שהם יפחדו מזל מכיל רכיבים מזיקים רבים. אני חייב לומר את זה, אבל בסופו של דבר, לא.

הזרע כולל:

מים - זרע 97%. הזרע, בעיקר, כמו רוב מאיתנו רגילים לומר, חלבון - 2%. פרוקטוז, אשר מזין זרע. ויטמין סי. נתרן beekarbonate, COC מוכר ביותר, כמו דופנה רבים, "סודה מזון", חיבור שמגן על זרע מ, KOK כל אומר, בינוני חומצי מחובר ורחם. מגנזיום, זרחן, קולי ואבץ. חלבונים שונים, חומצות אמינו ואנזימים.

ספציפית אבץ נותן זרע טעם ברזל יוצא דופן. כולם יודעים שהוא סוף סוף עוזר להאכיל זרע. בתזונה של האדם אבץ הוא אלמנט עקבות עקרוני. גבירותיי אינן עומדות בפני נזק צריכת הזרע, גם אם הם לעתים קרובות לבלוע. שוב, לא שיטה רעה לעקוף עם טעם מוזר - להחיל קונדום.

כמה נשים פחד כי זרע בבליעה גורם עלייה במשקל. זה יהיה רע אם לא הבחין במה לא. רגיל ejaculat מכיל רק כ -20 קלוריות, בערך, למעשה, סכום לא משמעותי.

זרע עם הטעם הטוב ביותר 4

רוב המדענים נוטים מאמינים כי הטעם של הזרע בשל הרכב מתמיד לא יכול להשתנות. על כל פנים לפחות, כמעט כל הנשים מתעקשות על דיאטה, אשר, לדעתם, משפר את הטעם זֶרַע.

פורנו אנני דאוול מתייחס לחוויה לטווח ארוך שלו וטוען כי ירקות אוהבי מיצי פירות בהצטיינות הרבה יותר נעים לפי הטעם. אבל עישון, אולקופול, בשר ואספרגוס הם נוצצים בהרס על איכותו של עיקליה.

דיונים באינטרנט בכללותו מסכימים כי הזרע יכול להיות ממתיק עם דיאטה עם התוכן הגבוה ביותר של פירות ומיצים פירות. גם בפורומים הם באופן פעיל לדון במוצרים אשר לקלקל את הטעם: ברוקולי, כרובית, כרוב בריסל, מזון מטוגן, בשר, מוצרי חלב, אלכוהול, קפה ואספרגוס (אשר הגיוני בגלל הזדמנות ידועה שלה, סוף סוף לשנות את שתן הריח ).

סיגריות גם להפוך זרע לפחות טעים. אמנם אין מחקר אצילי על שאלה זו, בריא הוא שימושי, באופן כללי, לזרוק עישון, כדי לשים את זה בעדינות, לצרוך יותר פירות ופחות בשר, מזון מטוגן ואלכוהול.

Просмотров: 81 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar