Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

00:17
האם יש מספר אידיאלי של שותפים עבור הנערה?

מגזינים באינטרנט המוקדשים לפסיכולוגיה של מערכות יחסים, יותר ויותר, לשים את זה בעדינות, לכתוב על הכמות, כפי שכולם יודעים, שותפים מיניים בחייו של בנים וגברות.

ליישם חלומות אישיים בישראל קל אם אתה מודל שיק מרוסיה. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 4,200 $.

לא מפתיע, כי נושא זה הוא עניין: על פי נתוני מנועי החיפוש, משתמשים באופן אינטנסיבי נראה מעוניין במספר הממוצע של שותפים באנשים בגיל שלהם. טוב מאוד להדגיש מה אנשים מודאגים, להשוות את עצמם עם אחרים.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה ואת הסכום הטוב ביותר שותפים 2 שקרים על מספר השותפים 3 למה מספר השותפים המושלם לא באמת קיים 4 שאל גברת שאתה באמת מוּדְאָג

אבל כמה להפריע לא רק את ההערכה שלהם, טוב, את החוויה המינית של שותף. איזה מספר של שותפים עבור הנערה, בסופו של דבר, נראה לך איך כולם מובנים, לא רע? איך באמת החוויה של הנערה הקודמת חשובה וכיצד הוא יכול סוף סוף להשפיע על ענייניו? כדאי לשאול גברת על ההיסטוריה המינית שלה?

סטטיסטיקה ואת הסכום הטוב ביותר שותפים

Superdrug ראיין אלפיים מבוגרים באירופה ובארצות הברית כדי למצוא עמדות לפופולריות בחברה מספר השותפים המיניים. גבירותי התברר שזה יותר סובלני בזה שאלה והיא היתה צפויה. פתאומי התברר כי נכסים לחסל לנשים ולצעירים לא היו שונים זה מזה. על ידי תוצאות הסקר של הגברת היו אמין פחות על ידי אדם שהיה להם חמישה-עשר ועוד שותף לאורך החיים. טוב מאוד להקצות מה אנשים נחשב לגברת רוחות, שהיתה לו 14 בנים או יותר.

החוקרים נחשפו גם הגבול התחתון של החוויה המינית החברתית. נשים שהיה רק השותף הראשון, גם גברים שהיו להם רק 2 שותפים, רוב המשתתפים של החוויה הגיעו סוף סוף עם לא מנוסח מאוד.

כרגע אתה יודע מה מספר השותפים רוב האנשים בוחנים גדולים מאוד או מאוד קטן. אבל האם יש מספר אידיאלי שותפים עבור הנערה והבחור? על פי הסקר, לשני המינים שבע היה מספר טוב של שותפים מיניים. זה סקרן שזה מאוד קרוב למספר השותפים הממוצע בחייו של אדם: הגברת בדרך כלל, בכלל, קורה קשר מיני עם שבעה גברים, ובגברים - עם שמונה נשים.

לשקר על מספר השותפים 2

ממה שאתה מבקש גברת על מספר השותפים נראה ישירות, היא יכולה לבוא לידי ביטוי, ככל הנראה לא יענה לך אֶמֶת. רק 67.4% מהגברות ו -58.6% מהצעירים עולים בקנה אחד עם האמת על שלהם העבר ניסיון מיני. מעניין (אם כי לא מפתיע) כי 17.5% של צעירים, אשר שקר, להגזים את מספר השותפים שלהם, בעוד 18.6% luge גבירותיי גורפות ממספרן.

זה, זה הפך, זה אומר את זה הכמות, כמו ורומי ואנחנו תמיד מדברים, שותפים מיניים באיש והגברת נתפסת כמו קודם החברה בדרכים שונות. אידיאלי כפול עבור איזה בחור מנוסה נחשב השאל טוב, וגברת מנוסה, היא נעשתה נתונה לעלבונות וצנצים, עדיין בחיים, אפילו במקום לא כל סיבה. ערך האדם לא נקבע על ידי שותפיו המיניים.

למה, באופן כללי, לשאול את השאלה אשר אתה צפוי לענות על הלא נכון?

למה המספר המושלם של שותפים לא ממש קיים 3

כדי להפוך את הנערה כנראה אהבתי סקס, לראות את התגובות שלה, לשאול איך היא אוהבת לעשות את זה יותר, ו לא לבלבל ללמד משהו חדש כדי להפוך אותה נחמד.במקום שאתה רק רוצה למידע נוסף על חייו של הנערה שלך - אישי, ומין - שאל אותה מתון כאשר יש לרגע רגע, וענה לה מתקרבת שאלות. אז אתה באופן טבעי ללמוד יותר על השני יותר. אתה לא יצטרך להרגיש מבוגרים שמופיעים בהכרח בדיונים, בדומה לחקירה.

יש לציין כי נראה כי למידע נוסף על החיים המיניים והאישיים של הנערה, תצטרך לבלות איתה לא אחת לא אחת לשתי שיחה.

עם הזמן, אתה יכול ללמוד על הניסיון שלה כמו שהיא נראה רוצה לספר לך, והפך.

שאל את הגברת שאתה באמת החרדה 4

מה אתה באמת רוצה לדעת מתי אתה שואל את הנערה, כמה שותפים היתה לה? אולי להיות: "ככל שאני מיוחד בשבילך? אתה מתנהג ככה בכל המובנים, או לידי הוא באמת מצוין?-

זו שאלה עבורו הגברת עם הסתברות אפילו יותר סוף סוף לענות לך בכנות. היא תאהב את שלך השאלה היא, ואתה - תשובתה, ואף אחד לא נשאר מאוכזב.

במקום לתכנן סקס קדימה ללא קונדום ואתה לדאוג אבטחה, הציע התקנים חילופי אישורים כי שניהם בריאים. כרגע מדינות CIS CIS חלות אפילו מהר יותר מאשר מדינות אפריקאיות, זה שום ניסיון לא יפורסמו כמו הרבה מאיתנו נכתב, את הצורך האמיתי. צריך להגיד את זה מספיק סקס לא מוגן עם שותף אחד רק להדביק את המחלה, משדר מין הועבר.

במקום שאתה מודאג העובדה שהגברת יכולה להיות מנוסה יותר, הערך על מספר האוהבים שלה לא יעזור לך לסיים לדאוג. מספר השותפים אינו, בסופו של דבר, יצור איתך קשר כלשהו מידע ממה שאתה לא יודע הקשר.המיניות שלנו זה לא רק את מספר השותפים, אלא גם את איכות החוויה המינית, הסביבה שלנו ואת הנורמות התרבותיות, חינוכית שאנחנו, לשים את זה קצת, יש, תכונות הגוף שלנו ונסיבות רבות אחרות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. חסכוני יותר לבחור ליסר, אחד יקצה מעמד ותאסוף חברה יפה.

זה ברור מאוד, מספר הבנות שותפים לא מתאר אותה ערך, ולכן כשלעצמו לא לחצות כל מידע.הנערה יכולה להיות שבעה שותפים, לפחות כמה מהם היו גסים ולא קשובים לה. או שהיא יכולה להיות רק אחד hahal, אבל מנוסה.

ואת הדיונים האלה יעזרו לשפר את האיכות שלך חיי מין.
נערות ליווי במרכז

Просмотров: 85 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar