Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:01
אישה מחקה אורגזמה?! ואיך היא לא תחת!

גברים עדיין יצורים עקשנים מאוד.נראה שהשאלה - ולמה ולמה? אדם מעת לעת לא יכול להשיג אורגזמה בשל מתח. גיל 40+ יכול גם לעורר דבר דומה. ו לחקות מאותן סיבות כי הגברות הן: אי-רצון להעליב את השותף, כי זה יהיה לתפוס הכל על חשבונו, פחד נראה "טירון אימפוטנט" ... ופשוט לדבר יחד לא לנסות? אולי הכל לא רע כמו שהצגתי על עצמך?

נערות ליווי בהרצליה

1 סימנים כי השותף שלך "מדמה" 2 על מה שהם עושים את זה? 3 לא רק הגברות לעשות "זה"

אבל כל הדברים, איך להבין כי האישה cumshot ואינה מחקה אורגזמה?

סימנים כי השותף שלך "מדמה" ___ 171187

מבינים שהאישה מעמידה פנים, קשה, אבל אתה יכול. להתפייס מראש כי בתהליך של יחסי מין ובסופו, כי תצטרך להתמקד לא על הרגשות הנעימים שלנו, אבל על התבוננות של השותף.

הגברת אינה מכסה את עיניו ומחזיקה במאה אחוז תחת שליטה בביטוי פנים: בשיא הנאה אינה לפני שליטה על שרירי הפנים.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. פשוט להזמין Esquiten, אשר יקצה את המצב יעשה חברה יפה.

אז, אם האישה tomno מסתכל עליך ואת שכבת שכבות מפלרטטרים - סביר להניח, זה באמת משחק. פעימות לב ודופק לא נלמדים, נשימה נשארת שטוחה. אם אתה הולך לשקול: בנורמה של הדופק - כ 70, עם אורגזמה - עד 100 10 יריות לדקה. איברי המין, החזה והספוגים אינם מתנפחים, עור, בלי לגאות דם, לא טורחים. טמפרטורת הגוף בשיא עירור גם מגדילה. אם הגברת שלך היא גונחת ומתפתלת, בלהט מגרדת את הגב עם ציפורניות, אבל עם כל זה, לא טיפה וספלר - משהו כמובן השתבש.

לא רטוב". בדרך כלל, עם מין מרגש קשה, חומר סיכה בולט מאוד בשפע. אם, בשבילך, החריפה צריכה להיראות בחור יבש בפועל, הפלט הוא רק אחד: השותף לא רוצה אותך. או רוצה אבל לא כרגע. Probustin ואופציה: אתה מאוד ממהר ומזניח עם ליטוף הכנה, והתרגשות נקבה עולה לאט. שרירי חלקה של הנרתיק עם אורגזמה חווה מספר קיצורים לא רצוניים. נראה כי סימן אמין מאוד. אבל לא - נשים יכולות להרכיב את השרירים או ההפך - אחרי כמה שבטים, שהועברו על ידי הגברת, הקיצוצים שהוזכרו ואתה לא מרגיש.

אם אתה רואה שילוב של כמה סימנים שהוזכרו, במילים אחרות, הסיבה לחשוב.

מה הם עושים?אני

לאחר שלמדתי תשובה ברורה לשאלה זו, אולי תפסיק לחשוב איך להבין כי האישה מחקה אורגזמה.

תשוקה כיצד אוכל לסיים את המעשה המיני. אולי הגברת לא רצתה להיות מאוימת, אבל פשוט פינה את מקומך לרצונך? זכור, אולי התעקשת זמן רב, והאישה ניסתה לומר לך כי כרגע היא לא ציד מאוד? אז מה אתה מופתע? פחד נראה frigid. אחרי הכל, גברים עושים זאת אהבה תשוקה! אין לך צורך באורגזמה עם כל יחסי מין (עם כל זה, נהנה הנאה ומעדן מקרבה אליך), אישה רק חוששת ממך לפגוע. אתה לא עושה הכל, אבל אתה רק התחיל. אישה מעריכה אותם ומעמידה פנים, בתקווה שהכל ייעשה (קורה לעתים קרובות). זה יכול להיות כי ביחסי העבר (או אוננות, אם לא היה מערכת יחסים במשך זמן רב), הגברת שימשה לחוות אורגזמה עם גירוי מסוים. כמו הגוף שלך יתרגל אחד לשני, הצורך להעמיד פנים פשוט ייעלם. כי יש לך באמת אדם ציני, אשר ילך כמעט הכל כדי להשיג את הרצוי.

זה כיף, זה לא נכון - ב 4 מקרים מתוך 5 הגברת מחקה אורגזמה לא בכל הרצון לעשות את זה רע ואין לו תוכניות הליכה רחוקות. 50% מהנשים שיש להם זמן להעמיד פנים, לעשות את זה רק בגלל שהם לא רוצים להעליב את השותף שלהם.

לא רק הנשים לעשות "זה" __ 171187

כרגע אתה בטח יהיה חסר משמעות. המחקר של מדענים קנדים חשף כי גברים מחקים גם אורגזמה, וזה עוסק ב -43% מכלל שהשתתפו בסקר.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם צעירים מוצלחים שרוצים להסתכל על החגיגה, הליכה תחת יד עם אישה מרהיבה. כזה להרוויח זה די די, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

אֵיך? אחרי הכל, פיזיולוגיה זכר מאפשר לך לראות את האישור הברור כי האהוב שלך "cumshot"?

מתברר כי העובדה של היעדר שפיכה כמה lukavtsi להסתיר לחלוטין מאסטר באופן מלא: לזרוק במהירות את הקונדום, זה מגניב להכריז כי הזרע נספג לתוך התחתונים ... מה זה קל יותר.

לא משנה כמה סקסולוגים לא קוראים איך הפיזיולוגיה של גברים וגברות שונות, נציגים של החצי החזק של כל הנשמה מאמינים כי עם מעשה מיני, השותף צריך לחוות את הרגשות שלהם. התוכן של המאמר הוא המהות של אורגזמה, כמו סוף הקואיטוס, בהליך לא חוקי מתרחשת פחות מ -10% מהגברות. ואם התוצאה היא תוצאה לאדם, אז עבור הגברות - התהליך עצמו.


Просмотров: 309 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar