Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

21:27
איך, זה הפך, לגרום רצון סקסי עבור הגברת? אנו משתמשים 7 שיטות

מסיבה כלשהי, נהוג סוף סוף להאמין כי polygamy ו תשוקה מופרזת למינים רק, כפי שכולם אומרים, גברים זכות. אבל מומחים בתחום הפסיכואנליזה והסקאולוגים הם פה אחד כמו שאומרים כי, כפי שכולם יודעים, החצי הנשי של הפלנטה לא פחות מגברים זקוקים לקרבה אינטימית.

התוכן של המאמר

1 מעט, כפי שכולם יודעים, תשוקה של בעלי חיים 2 אלכוהול 3 אדרנלין 4 רומנטיקה מרגיעה 5 Splash חושני 6 ליבידו מואר 7 משחק דמיון

ובאופן שבו אנשים משמשים להביע, כמה גרסאות במיוחד את הרצפה החלשה לעתים קרובות, לשים את זה בעדינות, חושב וזקוק למין. בניגוד לכך, כבר מזמן הוכח, העובדות, הנשים נמשכות, בסופו של דבר, להפיץ מין על ידי קופונים, הגבלת בחורים "מעדן" מועדף, בעוד מעת לעת כדי לפגוע בעצמם. כך שבסופו של דבר, לקבל נלהב, כפי שרובנו התרגלו לומר, גברת משוחררת חייבת להתממש רק כי היא מעוררת נשים למין?

מעט תשוקה של בעלי חיים

תאווה מזל, ביטויים קפדניים וידיים רופפות כמו כמה מן הגברות. אבל, תשוקה פתוחה, שחורה מעט, מעירה תשוקה פרימיטיבית בגברת. באופן טבעי, בהקשר זה, זה לא על אנשים שליליים, אלא על זוג יחסים. נציג נדיר, כמו אנשים רבים חושבים, סקס יפה יוכל להישאר קר כאשר, כפי שכולם יודעים, עין פירסינג ישר, ואת השלבים של שותף לפגישה פשוטו כמשמעו, באופן כללי, לצרף אותו, כמו רבים באים לידי ביטוי, בחזרה לקיר.

אצבעות בחור חזק מעלה את סנטרה. או אולי, כפי שרובנו התרגלו לדבר, דקל גדול בוער נופל על צוואר, בלי לספק אי נוחות, אבל רק כמה מאיתנו אומר כל הזמן, רמז על הדומיננטיות של השותף. והנה נשימה, לשים את זה בעדינות, זה יקר, והתלמידים מתרחבים כדי לדבר. הדבר הבסיסי ביותר, כי ברגע זה הגברת לא הרגישה שיכור בפינה לא חש תחושה של אימה, אבל רק הרגישה את עצמה בידיים חזקות, והייתי בטוחה. יש לציין כי קצה זה הוא די פשוט - תנועותיו של אדם חייב להיות איטי, חלקה, מחוות חדות קול רם אינם נכללים.

אלכוהול 2

האנשים מתפללים כי, איך להתבטא, אישה שיכורה לעצמו היא לא פילגש. כולם יודעים שחוכמה זו נשמעת כי החוכמה נועדה ומרמזת. אבל העשן בלי אש לא קורה כך לדבר. אלכוהול אכן, בסופו של דבר, זה עוזר לגברת לשחרר ולשחרר לרצון, כפי שאנשים משמשים להביע, הרבה ממנו לכפר רגשות ורצונות מאופקים.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, אם מדובר בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא רק הלקוח מלווה במקרה, תומך בשיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור למצב.

מכמה מאיתנו אומרת כל הזמן, מין נלהב, בלתי מרוסן עם זר, הגברת לעתים קרובות מחזיקה רחוק, לא השכל הישר הוא לא צניעות, אבל רק פחד להיות, כפי שאנשים נהגו להביע, דחו מתחמים מיותרים.

התנאים המוקדמים של כישלון מהמין עם המתקרב הראשון נלקחים פשוט על ידי אלכוהול כמו כל תסמינים פסיכולוגיים. העיקר הוא לא לזוז עם מעלות. ביסודו של דבר יש לזכור כי בקושי, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, עומד על הרגליים של מאדאם, זה לא סביר להיות לביאה חמה במיטה.

אדרנלין 3

הורמונים כדי לעזור לבוא. על רקע של רגוע מלא, פורחים וברורים, והשגת הגברת לפני הכניסה לא מספיק מי של הגברים יכולים לסמוך על המשך הערב. אבל הנה נסיעה מהירה, סחרחורת, תחושה של אימה, כל שיעורים קיצוניים, כן, בסופו של דבר, הקרוסלה שעליה היא מפחידה, לאלץ את הלב הנשי לנצח לעתים קרובות יותר, להגדיל את מספר הנשימות, וכתוצאה מכך, לתרום פליטה של ​​אדרנלין.

הגברת עם הרבה ניסיון בתחום התחום היא אסוציאטיבית, בסופו של דבר, לחשוב על סקס, ירגיש רצון, כי במהלך קרבה אינטימית לגוף, משהו דומה כל כך לדבר. הגברת המתוחכמת ביותר רק כאילו הוא רואה את מצבו - אהבה, אשר בתורו גם מגדיל את הסיכויים של בחור למין.

רומנטיקה מרגיעה 4

רומנטיקה, רומנטיקה, שוב רומנטיקה, הרוב המכריע של החבר'ה באים לזעם מאופן שבו אנו רגילים לומר, 1 של מילה זו. אבל זה לא נקודה קיצונית ממספר אלה, לשים את זה בעדינות, מעוררים למין. שים לב כי התקפה מרגיעה, לשים את זה בעדינות, אולי לא רק חושני, פיזית. מנקודת מבט פיזית, עיסוי מרגיע עם חמאה, איטי ועדין, מתחת למסלולים של האניגמה, יכול סוף סוף לכבות את המוח של הנשים, ולתת את רצון החושניות והרצונות.

בנוסף לשאר בידיים המנוסות, הרצפה החלשה לא רק מנותקת מן הצפת, וזה מאוד נרגש. זה לא סוד לכל מי הרפיה הרגשית הרומנטית מרמזת נתיחה של מתחמים בשותק ובמילוי מלא. כל הבנות רוצה להיראות מושלמת בעיני קומה חזקה. ועמדת, בסופו של דבר, תגידי לגברת חבורה של מחמאות הנוגעות לתלבושת, איך הבחור מגלה את הדלת לשלב הבא. אחרי הכל, עכשיו היא לא חוששת להיראות לא מושלמת.

Splash5

קשה לעצמך, באופן כללי, להציג, אבל אפילו מריבה מסוגלת להתחיל גברת. ניסיון רגשי רב עוצמה, פרסינג פרספקטיבה או קנאה, לשים קדימה על התוכנית הראשונה של הרגשה, לעזוב מחוץ להערכת המצב שכל ישר. במצב שבו הגברת אדמדם מזעם, מפסלת את הבטן סטירה, כדאי לגרוס את ידה ולחץ על עצמי בלהט נְשִׁיקָה.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין וטקטורים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים בעבודה.

משתתפי חוויה זו מרוצים כל הזמן, עם שני הצדדים.

Libido6 מואר

תשוקה פיזית עוצמה מוכתבת על ידי שלב הפריון הוא מסוגל לעשות בעיני הגברות של האביר, אפילו מכל, כמה מאיתנו אומר כל הזמן דונז'ואנה. זה נכון, עם זאת, קשה לחזות כאשר פעולה פיזיולוגית זו תהיה סוף סוף להתרחש בכל מקרה מסוים, אם באופן טבעי אנחנו מדברים יחסי בליזקי.

דמיון GAME7

גברים שרירים חזקים, עם טיפות של זיעה על העור, עם נוסדה נשימה ומביטה רפה לא תשאיר פלגמנטיקה לא גברת אחת. כדי לעשות זאת, כדאי להביא אותו לטורניר איגרוף, או איך אנחנו מביעים, מועדון סטריפטיז זכר. אחרי מאה אחוז מעיניה, מאה אחוז מרוצה מחזה, כל מתפשט מינית דאם פול מרגיש תשוקה טומית.

כתוצאה מכך, כל גברת רוצה חם נלהב ו סקס חושני, אבל יש הרבה נסיבות אוחזות בו מזה רגע ובמקום שבו נראה הרצון הזה. יש צורך להדגיש את העובדה בחורה נרגשת רק להסיר את השרשראות של הנסיבות האובייקטיווכיות, ואז הג'נטלמן לא יקבל רק קרבה אינטימית, וגם חם מאוד וגמיש, יוזמה נעול פורנר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. עזרה לזוגות לפתור קשיים איך אנחנו מביעים, חיים סקסיים.

הכי טוב כפי שכולם יודעים, השיטה הרגילה לעורר גברת למין - ניסיון הפסיכולוגיה הפיך טכניקות. מדבר על ידי השפה הרגילה, "קח על חלש". אבל זה עובד רחוק לא כל הזמן, טוב, ואת האפקט יכול להיות ישר כמו אנשים משמשים להביע מול הרצון. הילדה פשוט להפעיל "עניין ספורט", תוכלו לקבל מין המיוחל ומבינים את זה. בשבילך אתה צריך? מקורה, כפי שכולם אומרים, לחשוב, איך לשים את זה בעדינות, לעורר גברת למין, להיות סבלני. בפרט, אם אתה רוצה קשרים קשים. תן, לשים את זה קצת, יעבור די זמן לעשות אישה "בשלה". ואכן, תאמין לי, בעיניה יחס כזה יהיה ברצינות להעלות אותך.

Просмотров: 78 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar