Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:36
איך להתנהג במועד קפה או במסעדה

אוסף על הראשון וגם לשני, השלישי וכל מעקב, הנערה באה בזהירות לבחירה של בגדים, תסרוקות ואיפור. על הבישול הוא הרבה יותר מאשר, למעשה, בתאריך. אבל זה שווה את זה! גברים בוודאי מעריכים את המאמצים שלך אם זה מספיק כדי לגשת הכנה. והיום הוא יגיד לך איך להסתכל על כל 100% במינוי עם צעיר הוא פיזית ורוחנית.

זה תומך בחוכמה שיחה

זה לא סוד כי כל אדם יכול להתעייף של שיחה נקבה מופרזת. אבל הקופסאות של אישה היא מסוגלת לשים "לחצות" לכל הפגישות הבאות. אז מה לעשות - לדבר כל הזמן, אל תיתן לאדם להכניס מילה, או לשבת בדממה כל ארוחת הערב?

קודם כל, אתה צריך למצוא איזון בין שני רכיבים אלה. ארוחת ערב בקפה או במסעדה כוללת תקשורת נעימה בין שני אנשים של המין השני. וזה לא יהיה טוב מדי אם אחד השותפים מדברים כל הזמן, והשני רק לעשות זאת היה עצוב.

יש לבנות את כל הפגישה על עקרון ההרמוניה השיחה. נסה לבנות שיחה כזאת:

  • ציין שאלות קצרות של תשובה;
  • תקשיב לתגובת האדם, במידת הצורך, לבקש מבעיות הבהרה;
  • נסו להביא צעיר לשאול שאלות ורוצה לשמוע עליהם את התשובה;
  • הימנע תקשורת מהירה וממהר.
  • המטרה העיקרית היא להירגע ולהירגע בחברה נעימה ככל האפשר, ושיחות הן כלי למידע נוסף עוד קצת יותר.

    איך להתלבש פגישה בבר או במסעדה

    פתגם מפורסם "לפגוש את הבגדים שלך ללוות את המוח" עכשיו רק עבור המקום. למעשה, חשוב לאסוף כראוי ארון עבור תאריך בבר או מסעדה, כי זה יהיה תלוי איך אדם יהיה עלייך. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

    הדבר החשוב ביותר הוא הבחירה של בגדים, בהתאמה, מקום התאריך. אל תתלבש כאילו אתה הולך לפגישה עסקית או למסיבת עיתונאים. הקפדנות של הסגנון יכול להפחיד את הצעיר. במקביל, קפה הוא לא התיאטרון, ושמלת ערב בהירה מדי תהיה בלתי הולמת.

    מה לעשות? ועדיין לזכור את הכלל "באמצע הזהב" - אתה צריך לבחור משהו בין יופי אלגנטי בסגנון קפדני. בגדים נייטרלי מתאימים (הימנע אדום) או בגדים בסגנון של "עסקים מזדמנים" (זה צלב בין חולצת טריקו לתלבושת).

    אם אדם בחר במסעדה ברמה גבוהה, זה שווה את זה, בהתאמה. כדאי להשלים בגדים עם כל אביזרים אלגנטיים (במיוחד לשים לב לתיק, נעליים קישוט יליד).

    בכל מקרה, לפני תאריך, בזהירות לבדוק את עצמך במראה - אם הבגדים בכושר והרמוניה זה לזה. אין צורך לשלב בו זמנית ובהיר מדי, כהה מדי - הסגנון "הצרחות" במסעדה לא למה.

    איזה מזון לבחור פגישה בבר או במסעדה?

    אדם הגון ומנומס בוודאי יבקש ממך את התפריט. זכור: ללא קשר לכיתה בכיתה (יקר, חסכוני או בינוני) לא צריך להיות הורה יותר מדי. הספר בדיוק את הכלים כי יוכלו לעקוב בו זמנית דיוק ולא מרגיש מקודדים.

    משמעות הדבר היא כי עם צעיר אתה לא צריך להזמין מזון, אשר יפיק צלילים לא נעימים - דוגמאות, בעירה, צומחות צימוד. במהלך תהליך האכילה של האוכל יש למנקה על ידי דיוק ונימוסים טובים - לא "פיות עירומים", "קיטשופ נבלע על שפתיו" ורגעים לא נעימים אחרים.

    האפשרות האופטימלית ביותר היא להזמין לוחות נייטרלי, בעת אכילה אשר בלתי אפשרי לאפשר שגיאות.

    והאחרון. על פי כללי הטון הטוב, אדם חייב לשלם את הצעת החוק במסעדה לעצמו ולחברה שלו. אבל יש יוצאים מן הכלל כאשר אדם מתוחכם (ולפעמים אפילו בבירור) מציע כי בימים האחרונים, המחירים במסעדה זו גדלו כמעט חצי. כדי למנוע עודף אפשרי, תמיד לקחת כסף איתך רק במקרה. אז אתה תימנע מצבים מגוחכים ועכשיו, אתה מחליט אם אתה צריך לתקשר עם אדם כזה עוד או לא.

    Просмотров: 3249 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar