Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:54
איך לארגן סקס יוקרה עם האיש שלך?

אם אתה ללא סיבה מן השותף שלך, והוא מרגיש בשבילך בדיוק אותו דבר, נראה כי לפחות מה מכונת המין שלך הופך מפואר. ובכן, זה הגיוני, אבל אפילו בזוגות שבהם הכל לגמרי, בשלב מסוים התקופה בא כאשר המין הופך לעיסוק שגרתי. זה לגמרי נורמלי - דברים לעבוד כל כך. אובדן תככים, peppercons בסמיכות הוא צעד טבעי בדרך שלך.

התוכן של המאמר

1 10 טיפים למין יוקרה

מה לעשות בקשר לזה? התשובה היא פשוטה: עבודה על מערכות יחסים ומין.

10 עצות עבור סקס יוקרה 10

התחל שמחה עם הגוף שלך.

לא למהר לשפוך! ביטוי זה נשמע חיי היומיום וכולם כבר עייפים, אבל אתה לא יכול אפילו לנחש איך לעשות את עצמך ואת כל התכונות שלנו הם ביסודו של סקס באיכות גבוהה.

בעולם המודרני, שבו המדדים הם ברגע שהם בלתי ניתנים להשגה, רוב הגברות לא מוצאים את הגוף שלהם חמוד. זה באמת מושפע מחיים אינטימיים.

שיפור חלומות ילידך בישראל קל, במקרה שאתה ילדה מסוגננת מאוקראינה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 4000 יורו.

לדוגמה, כאשר אדם מנשק את רגליה, הגברת עסוקה לא תענוג, אבל רעיונות שהם לא נגעו מספיק או ענק מאוד. נערות ליווי בחיפה

זכור: איך אתה להירגע ולהבין כי הגוף שלך הוא מצוין ומין, הקרבה לאנשים שלך ישוחרר עבור רמה חדשה.

במשך זמן מה, לוותר על פעילות מינית.

שיטה זו עשויה להיראות קיצוניים, אבל זה עובד בסדר. עקרון העובר אסור נכנס לתוקף: כאשר אנו לוקחים משהו, אנו מאחלים לה 10 פעמים מדויק יותר. סקס אינו יוצא מן הכלל. ככל שלא יהיה להיכנס למגע רצף, כך יהיה יקר יותר יהיה כאן. זה יוביל לעובדה כי כאשר אתה, בסופו של דבר, שוב לעשות באהבה, כל הרגשות יהיה מרגיש בהירים יותר מאשר אי פעם.

אל תחשוב על אורגזמה.

בנוסף, להתרכז בסוף התהליך, לעבור לתהליך עצמו. להתרכז לליטוף ולנוגע, לפתח רגשנות ולהעמיק את הקרבה שלך. אל תמהר; למד את הגוף של השותף, להקניט ולרגש אחד את השני. אתה לא יכול לחשוד כמה נעים יכול להיות סקס כאשר שניכם אינם מכוונים להשיג אורגזמה, אבל פשוט להביע את האהבה שלך אחד לשני באמצעות חיבוקים ונשיקות.

מוסיפים רגשות חדים מעט.

זה לא כאן בחדר השינה. בשבילך, אתה צריך פליטה של ​​דופמין - הורמון אחראי על רגשות חיוביים ותשוקה מינית כולל. אז זה סקס הופך בהיר יותר, אתה צריך לעשות את חיי היומיום שלך רווי. נסה יחד כל לקח קיצוני: טיפוס, צלילה או משהו כזה. העיקר הוא שאתה עם השותף יש מצמידים ומנוסים את אותם רגשות.

מחקרים מראים כי הרפתקאות משותפות של שותפים ורגשות חדשים לעורר תשוקה מינית חזקה.

תגיד לך איך לעורר אותך.

זו טעות גדולה.אנחנו אומרים את השותף שבו הוא צריך לגעת בך, איך לרצות אותך, מה לחפש וכיצד לפעול. אולי אתה רוצה לאבד קצת תרחיש או להשתמש בצעצוע. התנאי העיקרי למין הטוב ביותר בחייך - תקשורת.האיש שלך בטוח רוצה להיות אביר אמיתי בשריון פעור כשזה מגיע למין. והוא בוודאי היה רוצה אותך כך שסיפרת לו מה אתה אוהב ואיך הוא צריך לפעול כדי להעניק לך הנאה. הבעיה היא כי נשים רבות פשוט מבולבלות או לא לשקול את זה הכרחי כדי לבקש בחורים לעשות גם כדי להראות אלה או דברים אחרים עליהם הם יהיו אדישים.

להיפטר מתח.

התרגשות לפחות סיבה כי רודף אותנו בחיי היומיום מושפע מאוד מאיכות האינטימה. העובדה היא כי Oxytocin מיוצר במצבים מלחיצים - חומר המנטרל את הפעולה של הורמון איברי המין. בגלל זה, תשוקה סקסית פוחתת.

המפתח להסרת מתח (וכיוון שהוא צריך, סקס טוב) - הרפיה והרפיה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, הקונים הם בחורים משגשגים, זה שהם יותר גרועים בהצלחה להעמיד פנים להביט בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. הכנסה זו די די, אז כדי להבטיח את עצמך לספק את עצמם עם אובייקטים הדרושים.

לפני ביצוע אהבה, לעשות אמבטיה עם קצף ריחני וכוס יין, לשרוף נרות ארומטיים, לעשות חבר עיסוי, צ 'אט נשמות.

לעתים קרובות יותר לקרוא את השותף של משהו נחמד.

עבור נשים ביסודו מאוד מרגיש מעורבות חושית של גבר בעסקים. נסה לעתים קרובות יותר מאשר שותף אפילו במצבים מקומיים: להכנת אשפה או הביא הביתה משהו מתובל. בתגובה, האיש יתחיל לנסות לעשות דברים נעים יותר כדי לספק שביעות רצון בשבילך. זה משפיע מועיל לא רק על חיי סקס, ובכלל.

להפוך את עבודות הבית כדי prelude.

אפילו בגיל הנשים הנאור שלנו, כמו קודם, היא מבוזרת למוצרים ביתיים ולטיפול בילדים בכל יום כשעה יותר מאשר גברים. מחקרים הראו כי כאשר גברים מראים את היוזמה בענייני משק הבית, בני זוגם נוטים יותר להיות מרוצים מהיחסים ורוצים לקיים יחסי מין נוספים. רמז של הנבחר שהוא צריך לעזור לעזור לך לטפל בבית, והוא כבר לא יסרב. אחרי הכל, סוג של אדם אהוב שניקוי גם כביסה כלים, מרגש לא מוגדר - במיוחד אם סקס אחריו.

מאזור הנוחות.

הדרך למין המפואר - ניתוק מן השגרה והעולם הרגיל המקיף אותך. בשבילך אתה צריך לברוח מהמציאות ולהתמקד רק אחד על השני. לך למקום שבו מעולם לא היית, להזמין צלחת שלא אכלה לפני כן. אתה יכול אפילו לבקר את השותף כאשר הוא לא מחכה לך לראות - למשל, בעבודה.

וכמובן, מנסים לעשות אהבה במקום יוצא דופן: על חניה ריקה או במקום נסתר של הפארק. תחושה של אדרנלין תעשה קרבה כזאת לבלתי נשכחת.

לטפל בספורט.

זה אולי אחד העצה הנחוצה ביותר. אימון מרגיע את מערכת העצבים ולהוסיף את כל התהליכים בגוף. כתוצאה מכך - אתה הופך להיות פעיל יותר ופיזיולוגית מוכן למין. אתה יכול לשחק ספורט יחד עם שותף. מומחים אומרים כי הכשרה משותפת היא מאוד שימושי עבור מערכת יחסים. גם על תשוקה סקסית יש השפעה מועילה של יוגה.

Просмотров: 84 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar