Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

07:52
איך לא רוצה אישה: 20 דברים אנטי מיניים ביותר

גברים אם בעתיד הנראה לעין אתה רוצה לקבל סקס עם אישה חיה, ראוי להקשיב לגילוי של נשים אלה החיים. אין פנטזיות רטובות של עיתונאים זכר - רק ביקורות אמיתיות.

התוכן של המאמר

1 ועדיין חותמת אותך! 2 החיים אינם פורנו!

כולנו יודעים כי נשים הן מורכבות מסתורי. איש הטרוסקסואלי - מגולס, אשר חודר באומץ דרך פסולת של התודעה הנשית. אין דבר פשוט יותר באור הזה מאשר חוסר קטן אחד של חזרה על הרצון לקיים יחסי מין עם אדם (אחד ספציפי או באופן כללי עם כולם בעולם).

לפעמים בדיחה לא הולמת למדי על החיצוני את המין של הנערה, או ניסיון לא יעיל לגלם דבר שראה פורנו - אתה לא יכול לנחש.

מילים, פעולות ואפילו אינטונציה של הקול - אנחנו לא לוקחים לעשות רשימה של כל הדברים שאליה ניתן להיעלב הנערה, וכל לעורר כמו יד. כן לא אדם במוחו הנכון בשביל זה תיקח את זה! אבל אף אחד לא ימנע אף אחד ללמוד כמה חתיכות מסוכנות, יישום שבו ברצונך להיזהר.

אתר האינטרנט של Reddit האגדי מפורסם לא רק בדיחות, טובע בצורה חלקה ברון, אלא גם חוטים מעניינים על הנושאים הבוערים.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. שוב ושוב, קונים - גברים צעירים מוצלחים, אשר מתכוונים להיראות רווחית בחגיגה, לטפל ישירות מתחת לגברת יפה. כזה להרוויח די מספיק כדי להבטיח באופן מלא את כל הדרוש.

אחד מהם קורא: "נשים הן RATDA כי בהתנהגות של גברים גורם לך יבש, כמו סוכר?-.

המותרות ביותר הוא התאספו בקפידה למטה והוא חובה קריאה.

"פִּתְאוֹמִי מפנה אותי למשחק תפקידים שבו לא הביעתי תשוקה לְהִשְׂתַתֵף"

שמע? אל תמציא את עצמך שיש לה פנטזיה מלוכלכת שייקספיר או משהו כזה. תמיד ראשון צריך לשאול את דעת הנערה.

"לי מצטער, אבל כאשר גברים ללעוס טבק, אני פשוט לא יכול לסבול את הריח, הטעם לירוק ". "מתי הוא יוצר תמונות עירום או שולחת שלו. אני לא רוצה להסתכל על שלך הפין, זה לא יעורר אותי ".

במיוחד את התמונה של הפין, שאיש לא שאל. זה כבר לְהַעֲלִיב.

"השוואה לי עם בנות אחרות. לא הצטרף לי, הבחור ". "דבר, כי כל המחשבות והרעיונות שלי הם טיפשים ". "גברים, שאומר את כל הקשרים לשעבר שלהם או מזדיינים. אני לא אומר את זה אנשים חרא אינם קיימים. ככל קיים. כולנו נפגשנו עם כזה - פעם אחת, או חמישה. אבל אם כל הנשים שאיתו היית במערכת יחסים נוראות, אולי הבעיה היא בך, חבר?- "מתי הם בכוונה להשיג מכונה / משאית.

ועדיין חותמת אותך!אני

"מתי הוא לא יכול לעשות כיף לא שיכור או מרוסק ". "הכל, באשר כובעים עובריים ". "בחורים שפונים עם בנות לא מושכות בשבילם כמו חרא. אתה יכול להיות alfach sexiest במחוז, אבל אם אתה מחשיב את עצמך מגניב מדי כדי להודות לנערה שעזרה לך, או לתמוך בשיחה עם אדם שנפגש רק - רק לסגור את הדלת בצד השני.

אביר לא חייב סוף שבו אתה לא רוצה להוסיף חבר ".

"כשהוא ליטף את הנערה עם האצבעות שלך כאילו הוא jackhammer ".

החיים אינם פורנו!2

"מתי פסיקת. אני עזבתי את זה שלוש פעמים, ואז רק להתנצל ולעצור את השיחה ". "Broking בעבר ניצחונות מיניים. מאה אחוז הדרך להרוס את השיחה ". "תמונות שאינן עמותות".

על המאגר בכל זאת. נו, חבר 'ה אתה גבוה יותר מזה.

"תָמִיד לדאוג לגודל של החבר שלך.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר יקצה את הרמה ותאסוף חברה נעימה.

אף אחד אבל לא אכפת לך, להבטיח ". "אתה קונפידור? Cuming? אתה כבר בסוף? אבל? אבל? אבל?- "הִתפָּאֲרוּת בערך בגודל הארנק. אפילו בבדיחה. לא אכפת לי כמה עשיר אתה כמה אתה ששולמו על המגפיים הארורים. זה לא מתרשם על ידי המילה בכלל. "מלא סקס, כאילו אין דבר חשוב יותר בעולם, וזה היחיד הסיבה לכך לבלות זמן על הילדה ". "נעלם, וכמה שבועות שוב מופיע. כמו הרפס. בעוד ילד ". "מְלוּכלָך מצעים. שום אישה כבויה עצמית לא רוצה אפילו לשבת גליונות מרשם חודשי, אני לא מדבר על סקס ". דירות דיסקרטיות בקריות

Просмотров: 80 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar