Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

13:25
7 מין מין תנוחות, שם הילדה על הבטן

אם אין כוח לתנוחות מורכבות, אשר היו מקנאים את המהדרים של קמה סוטרה, ואת ההנאה של מקבל אותך רוצה, עדיף לשים לב לתנוחות אלה שבו אישה היא על הבטן. בנוסף, הם דורשים קשר הדוק עם גופים, ולכן, די אינטימי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

התוכן של המאמר

1 פשטידות למעלה עבור סקס על בטן 2 ולמה זה הכרחי? 3 נוחות ומעשיות

עוגות מובילים למין על בטן

וכדי לא לחפש זמן רב, אנחנו שווים לנסות, אנו מציעים רשימה של אותם.

ספִינקס.

אין צורך להיות אופי מיתולוגי ליהנות מעמדה זו. זה די אור ופופולרי מאוד ואת הנקודה של JZHI הוא מגורה באופן פעיל בו. בנוסף, הפלוס שלה הוא כי pose sphinx ניתן להשתמש הן עבור סקס ונרתיק ואנאלי.

אישה צריכה לשכב על הבטן בתנוחת הספינקס, כלומר, מעלה את הגוף על המרפקים, וברך אחד להתכופף ולקחת את הצד. גבר נופל מלמעלה, תומך בגופו על ידיו. אישה בתהליך יכול להעלות את הישבן, לשנות את זווית החדירה;

הר קסם.

הנה הכל פשוט מאוד. אתה רק צריך למצוא כמה כריות לשים אותם לבד על אחר, מה שהופך את עצמך "הר" (הקסם יתחיל קצת מאוחר יותר). האישה צריכה להיות על ברכיו ולשכב על פלג הגוף העליון על הכריות. גבר יושב מאחור וחיבוקים אותה.

יציבה זו טובה במיוחד כאשר אישה מרגישה עייפות או חולשה. אתה יכול אפילו לשכב ככה חיבוק. ואז ללכת למשהו מעניין יותר. כן, והטלוויזיה כל כך נוחה לצפות. פתאום אתה לא רוצה להיות מוסחת במהלך הסדרה האהובה. וכמו תנוחות אחרות מאחור, זה מגרה את נקודת dzzzhi והוא יכול לשמש סקס אנאלי;

רוֹב מוֹחֵץ.

תנוחה מסובכת למדי, כי אדם צריך להיות כללי מאוד. האישה צריכה לשכב על הבטן, גידלה מעט על המרפקים, רגליים הזדמנות מעט גרושה. גבר יושב על גבי ישבן של אישה, הצבת רגליים משני צדי הירכיים של אישה.

כדי למלא את המטרות שלך בישראל רק כאשר אתה אישה מסוגננת מרוסיה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי לקבל מ 2500 יורו.

לאיזון, הוא יכול לנוח במיטה.

כדי לשפר את הנאה, אישה יכולה להביא רגליים. בתנוחה זו, נקודת JZHI מגורה היטב. כאמצעי זהירות, אדם לא צריך להיות מאוד סוטה בחזרה. אחרת אתה יכול להזיק הפין. בתיאוריה, כמובן, אתה יכול לנסות לעסוק הן סקס אנאלי, אבל סביר להניח שזה יהיה אפשרי רק אם גבר ואישה יהיה אמיתי guru פורנו עסקים;

שוכב נמר.

תנוחה, מתאים לחלוטין לאוהב איטי. גבר יושב על המיטה, מתפשט ברגליים. והאשה נופלת על הבטן מלמעלה על רגליו. בהתחשב בכך שאדם לנוע בתנוחה כזאת הוא די קשה, אישה יכולה לעזור לו, לגדל את הישבן מעלה ומטה. המיקום מספק את ההזדמנות לאדם ללטף את הגב ואת הישבן של נשים. ואתה תמיד יכול להוסיף ויברטור;

בת זוג.

המיקום מאפשר לך להירגע ולקבל עיסוי טוב ומין באותו זמן. האישה צריכה לשכב על הבטן, מעט לכופף את הרגל בברך, מסירה אותה לצד. גבר הופך לברך אחת מרגלי האישה. איזון הוא מחזיק, נשען על גב אישה. מציג באופן מושלם למין איטי, עצלן. כאמור, בעוד אדם יכול לעשות עיסוי לאישה;

בתנוחה איקא.

לתנוחה זו, גבר צריך לשכב על גבו, ואישה עליו מלמעלה, מביטה בכיוון ההפוך. האישה יכולה לקפוץ ידיים על מיטה, ורגליים על כתפיהם של בן הזוג. אחרי זה, היא צריכה להתחיל לנוע למעלה ולמטה. כדי להגדיל את משרעת, אתה יכול לדבוק ברגליו.

תנוחה, באופן כללי, די פשוט. אמנם בהתחלה יהיה צורך לבלות קצת זמן להתאים. עבור אישה, היציבה טובה כי זה שולט במלואו על המצב, כך שאתה יכול להתנסות קצת עם סוגים של גירוי. בנוסף, אתה תמיד יכול להוסיף ויברטור אנאלי ולהשתמש בשרירי הנרתיק;

משחק סרן.

אין קשר למתמטיקה אין, זה הכל רק במה שנראה. לחזור על המיקום הזה, האישה צריכה לשקר כך על המיטה היו רק רגליה. היא יכולה לסמוך על הרצפה. גבר נופל מלמעלה, גידל מעט את טורסו ושעון ידיים על הישבן של אישה. זה מאפשר לך לחדור חדירה.

הבעיה היחידה בתנוחה זו עשויה להיות החיפוש אחר פריט רהיטים מתאים, כך שהאישה יכולה לקבל להגיע בשלווה. זה יכול להיות גם מיטה וגם שולחן.

ולמה זה הכרחי?2

הסיבה העיקרית למה זה שווה לנסות קבוצה של תנוחות, שבו אחד השותפים יהיה לשכב על הבטן, היא השפעה פסיכולוגית. לאנשים רבים יש רצון לשלוט במיטה, או לציית ולטחת ליטוף. באופן מסורתי, גברים נמצאים בתפקיד של "נכסים", ובתפקיד של "התחייבויות" נשים.

ואת רוב היישור הזה. למרות שאף אחד לא אוסר על גברים לקחת אותם תפקיד לא מסורתי וליהנות השותף שלהם, להיות במקום "אחריות". סקס על הבטן מאפשר אחד השותפים להיות במצב כזה כאשר הכוח של שותף אחר נצפה בבירור, מה יהיה העליון.

אם אישה נמצאת מתחת לגוף של גבר, היא תרגיש קשה יותר להרגיש את כוחו וחוסר אונים. ואת השותף שלה בתורו ירגישו שליטה מלאה על הגוף של האישה שלו. זה מוסיף חלק קטן של חפיקות ליחסים אינטימיים הרגילים.

נוחות ומעשיות 3

סקס על הבטן נוח מסיבות רבות. ראשית, כל התנוחות שבהן אחד השותפים שוכב על הבטן, והשני הוא על גבי, לספק את החדירה העמוקה ביותר בפנים.

זה לא משנה מה זה יהיה - גוף מיני של אדם או איזה סוג של צעצוע מין. בעמדה זו, הגוף "המארח" יהיה רגוע ככל האפשר, לא יהיה כיפוף, לחץ, באופן כללי, שום דבר לא ימנע את הכיף.

עבור אנשים רבים, עומק החדירה חשוב, וזה בדיוק תנוחות כאלה כדי להשיג את זה. כמובן, כמה תנוחות אחרות מאפשרות לך להשיג עומק אפילו יותר של סקס, אבל באותו זמן הם לא תמיד נוח.

שנית, זהו תנוחה נוחה מאוד עבור "המארח" שותף. אם מי שהוא "למטה" סובל קילוגרמים נוספים, בעיות עם מפרקים או כאב מאחור, אז הוא עדיין יוכל ליהנות קרבה אינטימית. כל מה שהוא צריך הוא רק שוכב, מעט להעלות את האגן ואת הירכיים (אתה יכול לשים כרית ורולר).

במצב כזה, אדם יהיה רגוע ככל האפשר, וגוף שלה לא יהיה כפוף כמה עומסים. זה מאוד רלוונטי לא רק עבור אנשים עם עודף משקל או חולה בחזרה, אלא גם על סבל מחלות לב וכלי דם.

אֵיך הוא אמר, סקס טוב לוקח את הלחץ, מפחית משקל, Shakes העיתונות. בזה במקרה הביטוי הזה יהיה רלוונטי לשותף "העליון", מאז גופו האם יחווה לטעון אירובי כמעט מתמשך יחסי מין עם שותף שוכב על הבטן.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. יותר נעים להזמין Esquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה נחמדה.

זה יהיה דומה כזה תרגילים, כמו קרש, דוחפים קופצים ומעמד ב Lözka. וזה מאוד שימושי לא רק לשרירי הידיים, אלא גם לפיתוח האורגניזם כולו.

ואחד עוד מאוד "מעשי" לפרט למין על הבטן - היכולת לעורר לא רק את הנרתיק של השותף שבבסיס, אבל באותו זמן, ללטף את המעבר האחורי שלה. זה קרה כל כך שאנשים יש עניין מיוחד באופני נקבה ומין אנאלי בפרט.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

למה תנוחות איפה הנערה שוכבת על בטנו, כך כמו שני השותפים? מנקודת מבט נקבה - חדירה עמוקה ויכולת לעורר את הדגדגן. כמובן, זה הדרך הקלה והפרצנית ביותר להשיג אורגזמה. נקודה נוספת - כשהנערה היא לאחור של הבחור, הסתירה את פגמים של דמויותיה. אמנם בהזדמנות זו במיטה מטריד לא בדיוק לא שווה את זה, ואכן. ומנקודת מבט של בחורים - נוף יפה של הנשבה המתוחכמת התחת והתחת היפה. הם נרגשים רק כמחזה כזה. ואם אתה משתמש פקק אנאלי - הרגיל, עם חלוק ואפילו זנב - ההתרגשות תהיה רק ​​מעל!

Просмотров: 195 | Добавил: guypater6t | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar